تعریف جالب مورینیو از دیبالا: تو خیلی خوب هستی بچه!

سرمربی تیم رم ایتالیا بعد از برتری برابر مونتزا فاش کرد که بعد از تعویض دیبالا به این بازیکن چه گفته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در جریان هفته چهارم فوتبال سری آ، تیم فوتبال آ اس رم به مصاف تیم فوتبال مونتزا رفت و در یک بازی پر گل با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی دست یافت. در این بازی پائولو دیبالا در دقایق ۱۸ و ۳۲ دو گل را برای رم ثبت کرد. در ادامه کار راجر ایبانز در دقیقه ۶۱ توانست گل سوم رم را به ثمر برساند تا این تیم با نتیجه ۳ بر صفر پیروز این میدان شود. جالوروسی هم‌چنان شکست ناپذیر است، در چهار بازی تنها یک گل دریافت کرده است و در صدر جدول رده‌بندی لیگ قرار گرفته است.

ژوزه مورینیو پس از پیروزی ۳ بر صفر رم مقابل مونتزا  از پائولو دیبالا و تامی آبراهام تمجید کرد. مورینیو در نشست خبری خود در پاسخ به این سوال که هنگام تعویض دیبالا به او چه گفته است گفت: فصل گذشته، وقتی یوونتوس اینجا در المپیکو بازی کرد و او تعویض شد، به دیبالا گفتم: "تو خیلی خوب هستی، بچه." بنابراین امشب همین را گفتم. به همین خاطر وقتی دوباره این جمله را به او گفتم خندیدیم. پائولو استعداد بزرگی است که با تیم و برای تیم بازی می‌کند. اگرچه او برای این ساخته نشده است اما با کارهای خارق‌العاده به دفاع کمک می‌کند. من فکر می‌کنم او در قطر جام جهانی خوبی داشته باشد. شاید لیونل اسکالونی باید چند بطری نوشیدنی برای من بفرستد، زیرا او یک بازیکن فوق‌العاده در اختیار خواهد داشت.

مورینیو پس از تساوی یک بر یک مقابل یوونتوس به شدت از مردانش انتقاد کرد و گفت که از بازیکنانش شرمنده است ولی امروز روش متفاوتی در پیش گرفت و به شدت از تیمش تمجید کرد. سرمربی پرتغالی در پایان درباره تامی آبراهام نیز گفت: من هم‌چنین می‌خواهم بگویم که من از شیوه بازی امشب تامی آبراهام خوشم آمد، این تامی همانی بود که من می‌خواستم. 

 

دیدگاه تان را بنویسید