تیم ملی کشتی به علت مشکل ویزا به اسپانیا نمی‌رود؟

با توجه صادر نشدن ویزای اسپانیا، سفر تیم های ملی کشتی ایران به مسابقات جهانی زیر 23 سال در آستانه لغو شدن قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد در انتظار صدور ویزای اسپانیا برای حضور در مسابقات جهانی هستند اما این مساله تاکنون به مشکل خورده است.

ورزش سه نوشت: تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی زیر 23 سال ایران بلافاصله بعد از بازگشت تیم های ملی بزرگسالان از مسابقات جهانی بلگراد، کار خود را برای شرکت در رقابت های امیدهای جهان در اسپانیا آغاز کردند.

تمرینات امیدهای کشتی ایران در چند هفته اخیر به صورت منظم در خانه کشتی زیر نظر حسن رنگرز و پژمان درستکار سرمربیان تیم های ملی بزرگسالان برگزار شده و ترکیب این تیم ها نیز از سوی فدراسیون اعلام شده بود.

با اینکه چند هفته ای است که فدراسیون کشتی پیگیر صدور ویزای کشتی گیران از سفارت اسپانیاست، اما قطعی اینترنت باعث شده بود تا حتی مدارک ملی پوشان ایران هم تا چند روز قبل به سفارت این کشور ارائه نشود.

البته که هفته گذشته تمامی اعضای تیم ملی مدارک خود را تحویل سفارت داده اند، اما گویا فعلا خبری از صدور ویزا نیست. با این حال ملی پوشان در اردو حضور دارند و آخرین لحظه امیدوارند ویزای آن ها صادر شود.

استرس در خانه کشتی به اوج خود رسیده و فرنگی کاران که بامداد جمعه می بایست به سوی اسپانیا سفر می کردند، هنوز تکلیف خود را نمی دانند.

دیدگاه تان را بنویسید