انتقاد تند ملی‌پوش کشتی از فدراسیون: بمیرم هم پایم را روی تشک نمی‌گذارم

ملی پوش تیم ملی کشتی فرنگی انتقادات تندی را علیه فدراسیون کشتی مطرح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ملی پوش وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی با انتقاد از هیئت کشتی خوزستان، مدیرکل ورزش این استان و فدراسیون گفت که بعد از مصدومیت سنگین زانو و جراحی کسی از او حمایت نکرد.

تسنیم نوشت: رامین طاهری با اشاره به مصدومیتش در مسابقات کشورهای اسلامی اظهار داشت: در مبارزه فینال در همان یک دقیقه اول رباطم پاره شد. چند روز پیش پایم را جراحی کردم بدون اینکه هیچ کسی پیگیر کارم باشد. نه هیئت کشتی استان، نه اداره کل ورزش خوزستان و نه فدراسیون کشتی.

وی با تاکید بر اینکه ادامه دادن مبارزه فینال با رباط پاره باعث تشدید مصدومیتش شده است، عنوان کرد: اشتباه کردم فینال را ادامه دادم. در مبارزه با حریف ازبک رباطم پاره شد، به مربی تیم ملی گفتم که رباطم پاره شده، چون من قبلا سابقه پارگی رباط صلیبی داشتم و همان لحظه متوجه شدم مصدومیتم جدی است، اما چون این کشتی را 2-1 جلو بودم، مربی گفت ادامه بده و این ادامه دادن مبارزه با رباط پاره، باعث شد که مینیسکم هم پاره شود، پایم ناقص شد، جراحی بسیار سنگینی را در روزهای اخیر پشت سر گذاشتم و با وجود گذشت چند روز، همچنان به شدت درد دارم.

عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی 2021 اسلو با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان نسبت به وضعیتش گفت: اگر در شهر خودم آسیب می‌دیدم اصلا برایم مهم نبود کسی سراغم را بگیرد، اما مسابقاتی که من در آن رباطم پاره شد، مسابقه‌ای بود که ملی‌پوش بودم و از طرف فدراسیون کشتی و کمیته ملی المپیک در آن حضور داشتم اما هیچ پیگیری‌ از طرف آنها نشد. من به محمد بنا هم اعلام کرده بودم که رباط و مینیسکم در این رقابت‌ها پاره شده اما برخورد جالبی با من نداشت. فدراسیون سراغی از من نگرفت، هیئت کشتی استان و حمید بنی‌تمیم که خودش کشتی‌گیر بوده و اکنون مدیرکل ورزش استان است هم هیچ سراغی از من نگرفتند. چند روز است که خودم با پیگیری خودم و هزینه کردن 55 میلیون تومان پایم را زیر نظر دکتر کیهانی جراحی کردم، هیچ کدام اینها پیگیر وضعیت من نبودند. اگر در خانه و یا در حین تمرینات خودم آسیب دیده بودم، از هیچ کسی انتظاری نداشتم، آسیب‌دیدگی من در فینال مسابقات قونیه اتفاق افتاد، جایی که نماینده ایران بودم. حالم آنقدر از نظر روحی بد است که به خود می‌گویم حتی اگر بمیرم، پایم را روی تشک نمی‌گذارم.

وی ادامه داد: من اصلا از هیچ کسی کمکی نخواستم، ولی پیش خانواده‌ام خجالت کشیدم که این مصدومیت را از مسابقات کشورهای اسلامی سوغات آوردم و حالا هیچ کسی پیگیر وضعیت من نیست. مگر من عضو تیم ملی در مسابقات جهانی نبودم؟ چند بار قهرمان آسیا شدم، هزار تورنمنت رفتم، حالا که آسیب دیدم چه کسی باید پیگیر باشد؟ من یک هزار تومانی هم از کسی نمی‌خواهم فقط اینکه برای من احترامی قائل نشدند، حالم را بد می‌کند.

طاهری خاطرنشان کرد: چند روز گذشته و من با مصرف مُسکن هم کلی درد دارم، این دوره هم تمام می‌شود، دو ماه دیگر شاید بتوانم تمریناتم را شروع کنم، 27 ساله هستم و قبلا هم سه عمل جراحی روی مینیسک و رباط صلیبی‌ام انجام دادم، عمل فوق‌العاده سنگینی است. من تمام مدال‌هایم را هم بعد از این عمل جراحی زانو گرفتم و می‌دانم که باز هم می‌توانم برگردم، اما آدم یادش نمی‌رود که در این دوره چطور با او برخورد شده است. فردا روز یادم می‌ماند که دوره مصدومیت کسی احوالم را نپرسید. اصلا برای پولش نمی‌گویم، من چند دقیقه با رباط پاره در فینال کشتی گرفتم، وقتی می‌بازی هزار حرف می‌شنوی. وقتی من به کشتی‌گیر دانمارکی در قهرمانی جهان 2021 باختم، هزار جور حرف به من زدند، درحالیکه امسال نایب‌قهرمان جهان شد، اما وقتی مصدوم می‌شوی دیگر حرف و حمایتی نیست. بعد از بهبود آسیب‌دیدگی‌ام یک تصمیم خوب می‌گیرم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید