درگذشت ناگهانی دستیار کونته و مربی تاتنهام

دستیار ایتالیایی آنتونیو کونته به علت ابتلا به سرطان خون درگذشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، جیامپیرو ونترونه، مربی بدنساز مشهور و ایتالیایی تاتنهام، در سن 62 سالگی و بر اثر ابتلا به سرطان خون جانش را از دست داد.

ورزش سه نوشت: جیامپیرو ونترونه، مربی بدنساز سابق باشگاه یوونتوس، که در حال حاضر در باشگاه تاتنهام و در کادر فنی آنتونیو کونته مشغول به کار بود، به طور ناگهانی و بر اثر ابتلا به سرطان خون درگذشت. جیامپیرو ونترونه که در شهر ناپل متولد شده بود، 62 سال داشت. ونترونه که به دلیل تمرینات سخت و طاقت فرسایی که در نظر می گرفت ملقب به تفنگدار دریایی  بود، از سال 1994 تا 2004 در باشگاه یوونتوس فعالیت کرده و به خصوص در دوران حضور مارچلو لیپی در این باشگاه نقش مهمی در موفقیت های بیانکونری ایفا کرد.

پس از تجربه فعالیت کوتاه به عنوان دستیار، جیامپیرو ونترونه در تیم هایی چون کاتانیا و سپس در چین در جیانگ سونینگ مشغول به کار شد و در ادامه نیز به گوانگژو اورگرانده رفت تا با فابیو کاناوارو همکاری کند. در سال 2021 و بعد از حضور آنتونیو کونته در باشگاه تاتنهام بود که این سرمربی ایتالیایی خواهان همکاری با جیامپیرو ونترونه شد و پاسخ او نیز مثبت بود.

تاتنهام/ کونته

اما او در سن 62 سالگی و چندی قبل دچار بیماری سرطان خون شد و پیشرفت این بیماری در نهایت باعث شد یکی از اعضای فعلی کادر فنی تاتنهام جان خود را از دست بدهد. ونترونه اینقدر در کارش جدی و مصمم بود که مت دوهرتی، مدافع اسپرز چندی قبل در موردش گفت: "ما آنقدر برای او احترام قائل هستیم که هر کاری که بخواهد را انجام می دهیم."

اتحادیه مربیان فوتبال ایتالیا در بیانیه خود نوشت: "خبری غیرمنتظره و وحشتناک شنیدیم که به شدت ما را ناراحت کرد. این یک ضایعه بزرگ برای دنیای فوتبال و ایتالیا است و دل همه ما برای جیامپیرو ونترونه تنگ خواهد شد."

دیدگاه تان را بنویسید