افت ستاره کره‌ای تاتنهام خبرساز شد!

عدم گلزنی ستاره‌ کره‌ای تاتنهام در 7 بازی نخست لیگ برتر، باعث ایجاد نگرانی شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سون هیونگ مین ستاره کره‌ای تیم تاتنهام انگلیس، در 7 بازی ابتدایی این فصل خود بر خلاف فصول گذشته موفق به گلزنی نشده تا این موضوع باعث پرداختن برخی رسانه‌ها به این موضوع شود. این ناکامی ستاره کره‌ای در زدن گل از آن جهت قابل توجه است که او در فصل گذشته رقابت‌های لیگ جزیره، با زدن 23 گل همراه با محمد صلاح کفش طلا را از آن خود کرد.

اکیپ نوشت: سون فصل گذشته در ۱۴ بازی آخر خود ۱۲ بار گلزنی کرد تا در کنار محمد صلاح از لیورپول با ۲۳ گل کفش طلای لیگ برتر را به دست آورد. این بازیکن ۳۰ ساله نتوانست در هفت بازی ابتدایی این فصل تاتنهام گلزنی کند.

سون گفت: حالم خوب است. صادقانه بگویم، اگر در بازی‌ها موقعیت‌های گلزنی نداشتم نگران می‌شدم اما نگران نیستم و مطئمن هستم به زودی گلزنی خواهم کرد. در برخی از بازی‌ها بدشانسی وجود داشته است. در برخی بازی‌ها ضربه آخر را خوب نزدم. این من را قوی‌تر خواهد کرد. مهم‌تر از همه این است که ما به عنوان یک تیم خوب کار می‌کنیم. من هر کاری را که تیم نیاز دارد انجام خواهم داد.

او در پایان گفت: نگران این موضوع نیستم زیرا تیم و کادر فنی و همه هواداران به من کمک می‌کنند.

تاتنهام در بازی قبلی در لیگ قهرمانان با دو گل مارسی را شکست داد و باید در دیدار بعدی خود در لیگ برتر در زمین منچسترسیتی به میدان برود و در ادامه باید برابر اسپورتینگ لیسبون در لیگ قهرمانان بازی کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید