تکرار عملیات امباپه برای نگه‌داشتن مسی در پاریس

پاری سن ژرمن قصد دارد به هر ترتیبی زمینه تمدید قرارداد با لیونل مسی را فراهم کند و او را هم مانند امباپه حفظ کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن در سال 2021 دنیای فوتبال را شگفت زده کرد. زمانی که به نظر می رسید او قراردادش را با بارسلونا تمدید می کند، توافق نهایی حاصل نشد و در نهایت این ستاره آرژانتینی بعد از دو ساله راهی پاریس شد. اما آخرین ماه های قرارداد دو ساله لیونل مسی با پاری سن ژرمن در راه است و با نزدیک شدن به آغاز جام جهانی، شایعاتی در مورد بازگشت احتمالی او به بارسلونا بار دیگر مطرح شده است. اما پاری سن ژرمن که متوجه این موضوع شده، قصد دارد پیشنهادی بسیار خوب به این ستاره آرژانتینی ارائه کرده و از بازگشت لیونل مسی به بارسلونا جلوگیری کند.

پیشنهاد پاری سن ژرمن ساده است؛ تمدید دو ساله با شرایط مالی مشابه فعلی و دستمزد هنگفت حدود 30 میلیون یورو خالص در هر فصل. با توجه به خریدهای تابستان امسال بارسلونا، تقریبا می توان گفت محال است آنها بتوانند چنین دستمزدی به مسی پرداخت کنند و شرایط مالی در پاریس قطعا برای این بازیکن بهتر خواهد بود. لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی جدید پاری سن ژرمن، چند بار تاکید کرده که قصد دارد کاری کند مسی در این باشگاه بماند.

این مهاجم گلزن در حال حاضر در حال سپری کردن بهترین روزهای خود در دومین سال حضورش در فرانسه است. لیونل مسی در فصل جدید در 11 بازی در تمامی رقابت ها، شش گل به ثمر رسانده و هشت پاس گل داده تا در مجموع با نقش آفرینی در 14 گل، نشان دهد هنوز و در 35 سالگی هم نیز بازیکنی بزرگ محسوب می شود.

دیدگاه تان را بنویسید