مشکل جدید امباپه؛ این بار با یک رستوران زنجیره ای!

مخالفت امباپه از تبلیغ یک رستوران زنجیره که با تیم ملی فرانسه قرارداد بسته، حواشی جدیدی را برای این فوتبالیست جوان به وجود آورده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، امباپه حاضر نیست تصاویر خود را برای تبلیغ در اختیار یک یک رستوران زنجیره ای که با تیم ملی فرانسه قرارداد بسته، بگذارد و این مساله حواشی جدیدی را برای او به وجود آورده است.

در فاصله دو ماه مانده به شروع جام جهانی 2022، اوضاع در اردوی تیم ملی فرانسه چندان مساعد نیست. بعد از درگیری های پل پوگبا با برادرش و شایعاتی مبنی بر استخدام جادوگر برای طلسم کردن کیلیان امباپه حالا بحث حق تصویر ستاره جوان پاری سن ژرمن تبدیل به جنجال دیگری شده است. فدراسیون فوتبال این کشور با KFC فرانسه قرارداد داشته و باید بازیکنان تیم ملی برای این رستوران معروف تبلیغ کنند. اما کیلیان امباپه در این رابطه با فدراسیون به مشکل خورده و قصد ندارد تصاویر خود را در اختیار آنها قرار دهد. آلن برال، نایب رئیس این کمپانی دیروز در اظهاراتی تهدیدآمیز مدعی شد امکان شکایت از فدراسیون فوتبال فرانسه وجود دارد، اما خود این شرکت اظهارات او را نقض کرد.

پوگبا و امباپه

آلن برال گفت: "فدراسیون فوتبال فرانسه به پول نیاز دارد و KFC موافقت می کند که با در اختیار داشتن حق تصویر، به این نهاد پول بدهد. او با فدراسیون متعهد است که هر بار حداقل از چهار بازیکن در تصاویر ارسالی برای ما استفاده کند. ما برای این مسئله به وضوح هزینه کرده ایم و اگر لازم باشد، از حقوق خود دفاع خواهیم کرد."

اما این کمپانی صحبت های نایب رئیس خود را نقض کرده و در بیانیه ای گفت: "ما از سخنانی که دیروز گفته و امروز در رسانه ها منتشر شده، متاسف هستیم. این نظرات شخصی است و به هیچ وجه مواضع ما را منعکس نمی کند. باید تاکید کنیم که آلن برال از طرف شرکت صحبت نکرده، بلکه این مصاحبه در چارچوب یک گفت‌وگوی خصوصی بوده است."

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید