تن هاخ: باعث سرافکندگی هواداران منچستر شدیم

اریک تن‌هاخ، بعد از شکست 6-3 مقابل منچسترسیتی می‌گوید شاگردانش چه از نظر فوتبالی و چه از نظر روحی عملکردی غیر قابل قبول داشتند و باعث سرافکندگی هواداران شدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، منچستریونایتد در اولین دربی این فصل منچستر در خانه سیتی به مصاف این تیم رفت و با ارائه یک بازی ضعیف با نتیجه 6-3 شکست خورد.

یونایتد به خصوص در نیمه اول بسیار ضعیف ظاهر شد. اریک تن‌هاخ در پایان بازی در کنفرانس خبری شرکت کرد و گفت عملکرد بد شاگردانش جایی برای دفاع ندارد. تن‌هاخ البته تقصیر اصلی این شکست را به گردن روحیه پایین و رعایت نکردن برنامه‌های کادر فنی توسط بازیکنان انداخت و گفت کریستیانو رونالدو را به این دلیل به میدان نفرستاده که برای او و کارنامه درخشانش احترام قائل است.

علت شکست مقابل منچسترسیتی

من تعجب می‌کنم چرا در زمین نتوانستیم آنطور که انتظار داشتیم کار کنیم. من امروز تیم متفاوتی دیدم. یونایتدی که امروز در زمین بود تیم ما نبود. از نظر روحی اصلا قابل دفاع نبودیم. من با بازیکنانم صحبت خواهم کرد و علت را پیدا خواهیم کرد. 

فردا به تیم نشان می‌دهم که می‌توانستیم در این بازی بهتر از حریف کار کنیم. یعنی توانش را داشتیم. روی گل اول ما توپ را به‌دست آوردیم و می‌توانستیم فرصت گلزنی خلق کنیم ولی توپ را به حریف واگذار کردیم تا گل بخوریم. این قابل قبول نیست.

خیلی ساده است. ما باور نداشتیم. تیمی که در زمین به خودش باور نداشته باشد نمی‌تواند برنده باشد. این اصلا قابل قبول نیستم. ما بی‌نظم بودیم و قواعد را رعایت نکردیم و له شدیم. این خلاصه اتفاقی بود که امروز افتاد.

یونایتد در نیمه دوم

بین دو نیمه با تعویض‌هایی که انجام شد روحیه تیم تغییر کرد. در نیمه دوم شاهد یونایتد دیگری بودیم و گل زدیم و گلهای بیشتری هم خلق کردیم که به ثمر نرسید. در این نیمه برای به‌دست آوردن توپ شجاع‌تر بودیم، وارد زمین حریف شدیم و سه گل زدیم. ولی من الان نمی‌توانم به نکات مثبت فکر کنم. ما باعث سرافکندگی هواداران شدیدم و شرمندگی خودمان. برای همین خیلی خیلی ناراحتیم.

کریستیانو رونالدو

کریستیانو را به خاطر احترامی که برایش قائل هستم به زمین نفرستادم. احترامی که به کارنامه درخشان او قائلم.

دیدگاه تان را بنویسید