برتری قاطع مسی بر رونالدو در یک سال اخیر + عکس

سایت ترانسفر مارکت از برتری قاطع مسی بر رونالدو طی یک سال اخیر پرده برداشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سایت ترانسفر مارکت با انتشار نموداری از عملکرد لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، دو فوق ستاره آرژانتینی و پرتغالی فوتبال جهان در پیراهن تیم‌های ملی خود، از برتری چشمگیر مسی بر رونالدو در یک سال اخیر پرده برداشت.

با شروع امسال کریستیانو رونالدو بر خلاف سال گذشته نتوانسته است روند خوب فصل اول حضورش در منچستریونایتد را ادامه دهد و این عملکرد بد او در تیم ملی پرتغال هم قابل مشاهده است. طبق آمار ترانسفر مارکت، رونالدو در ۷ بازی خود برای پرتغال تنها ۲ گل و ۳ پاس گل را به ثبت رسانده است.

در سمت مقابل اما لیونل مسی بر خلاف فصل اول حضورش در پاریس، روند کاملا خوبی داشته و این عملکرد درخشان او در یک سال اخیر با پیراهن آلبی سلسته نیز ادامه دارد. این فوق ستاره طی ۶ بازی گذشته (یک بازی کم‌تر از رونالدو) در ترکیب تیم ملی آرژانتین موفق به ثبت ۱۰ گل و ۲ پاس گل شده است تا کاپیتان لئو یک عملکرد درخشان را به نام خود ثبت کند.

به همین منظور سایت ترانسفر مارکت قیمت این دو بازیکن را هم با در نظر گرفتن این آمار اعلام کرده است. به این ترتیب مسی ۵۰ میلیون یورو و کریستیانو رونالدو ۲۰ میلیون یورو ارزش مالی دارند که همه این آمارها نشان از برتری برتری کامل فوق ستاره آرژانتینی به فوق ستاره پرتغالی، در یک سال گذشته دارد.

مسی و رونالدو

دیدگاه تان را بنویسید