ثبت رکورد فوتبال در ارتفاع 6166 متری با جاذبه صفر توسط فیگو! + عکس

رکورد بازی فوتبال در بیشترین ارتفاع ممکن با جاذبه صفر با حضور فیگو شکسته و در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فیگو و تعدادی از فوتبالیست ها و چهره سرشناس با حمایت یک شرکت آمریکایی رکورد فوتبال در بیشترین ارتفاع ممکن با جاذبه صفر را شکستند!

ورزش سه نوشت: رکورد جهانی برگزاری یک مسابقه فوتبال در ارتفاع 6166 متری و با جاذبه صفر، توسط لوئیس فیگو و تعدادی از ورزشکاران دیگر شکسته شد. مسترکارت شرکت خدمات مالی آمریکایی که در زمینه ارائه خدمات کارت‌های اعتباری، کارت‌های نقدی و مدیریت سامانه پرداخت بانکی فعالیت می کند، برگزار کننده این مسابقه عجیب ولی دیدنی بود.

مسترکارت با برگزاری این مسابقه و با حضور لوئیس فیگو و تیمی متنوع از قهرمانان فوتبال از خاورمیانه، اروپا و آمریکای لاتین، رکورد جهانی برگزاری یک مسابقه فوتبال در بالاترین ارتفاع ممکن و بدون جاذبه را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رساند.

فوتبال در جاذبه صفر

مسترکارت با شعار افزایش عشق جهانی به فوتبال، این مسابقه را برگزار کرد. این دیدار بین 2 تیم 4 نفره در 20 آگوست 2022 برگزار شد. اسطوره فوتبال پرتغال یعنی لوئیس فیگو، به همراه هفت بازیکن دیگر که در این پرواز تاریخی انتخاب شده بودند، حضور داشتند. این رکورد توسط یک داور رسمی از گینس و حضور 2 شاهد به ثبت رسید، جایی که فیگو بدون جاذبه، در یک زمین فوتبال به مساحت 75 متر مربع که مخصوص داخل هواپیما تنظیم شده بود، حریفان را دریبل می زد.

در این مسابقه، افراد دیگری از جمله حمد محمد حسن و یاسمین غانم الشرشنی از قطر، ریانون اسماعیل، جانی فاینز خواننده بریتانیایی، دیدسون روشا یوتیوبر برزیلی، بیگاد مصطفی و فرح جفری فوتبالیست عربستانی حضور داشتند.

لوئیس فیگو، برنده توپ طلای 2000 در این باره گفت: فوتبال از مرزها فراتر می رود و مردم را در سراسر جهان متحد می کند. من در استادیوم هایی بازی کرده ام که جو احساساتی را بر می انگیزد و فرهنگ ها و ملیت ها را درگیر می کند؛ این دقیقاً همان تجربه ای بود که من در این بازی زیبا در ارتفاع 20 هزار فوتی با گروهی از بازیکنان بازی کردم. عاشقانِ نترس فوتبال، اشتیاق خود را برای این ورزش به ارتفاعات بی‌سابقه‌ای می‌رسانند.

فوتبال در جاذبه صفر

دیدگاه تان را بنویسید