جی پلاس

سردار آزمون از حلقه "طاج" در تیم ملی خارج شد! + عکس

طارمی، جهانبخش و انصاری فرد سه بازیکنی هستند که ارتباطی صمیمی در تیم ملی دارند و از زمان شروع اردوی اتریش از همدیگر جدا نشده اند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، اگر به تصاویر منتشر شده از اردوی تیم ملی ایران نگاه کنید، سه نفر را به طور مرتب کنار همدیگر می بینید. طارمی، جهانبخش و انصاری فرد سه بازیکنی هستند که از سال گذشته ارتباط نزدیکی با همدیگر گرفته اند و از زمان بازگشت کارلوس کی روش به ایران، در تمام قاب ها کنار همدیگر هستند. 

از زمان شروع اردوی تیم ملی در اتریش، این سه لژیونر به طور همزمان وارد این کشور شدند و از آن زمان از هر فرصتی برای بودن کنار همدیگر استفاده می کنند و می توان نام مخفف آن ها را "طاج" هم نامید!

طارمی و جهانبخش و انصاری فرد

درباره ارتباط نزدیک این سه نفر همین را می توان گفت که در ماجرای مخالفت با دراگان اسکوچیچ کنار همدیگر بودند و وقتی آزمون پستی را در حمایت از اسکوچیچ منتشر کرد، این سه نفر متنی را منتشر کردند و گفتند که صحبت های آزمون، حرف همه بازیکنان تیم ملی نیست و زمان تغییر فرا رسیده و با این شرایط تیم ملی نمی تواند به جام جهانی برود. 

حتی وقتی مهدی طارمی به علت اختلاف با اسکوچیچ از تیم ملی کنار گذاشته شد، جهانبخش و انصاری فرد نقش پر رنگی در حل شدن اختلاف میان طارمی و سرمربی سابق تیم ملی داشتند. 

طارمی و جهانبخش و انصاری فرد

به نظر می رسد اکنون این سه نفر منتظر شروع جام جهانی و موفقیت با تیم ملی هستند تا نام خود را در تاریخ فوتبال ایران ثبت کنند اما نکته نگران کنند، خروج آزمون از حلقه این دوستان است.

او از گذشته هم کمتر در این حلقه رفاقت جای داشت و این بار حضورش کمتر و کم رنگ تر هم شده است. 

طارمی و جهانبخش و انصاری فرد

دیدگاه تان را بنویسید