کشتی آزاد قهرمانی جهانl زور اطری به اعجوبه ژاپنی نرسید/ محمدیان برنز هم نگرفت!

رضا اطری مدال نقره کشتی آزاد قهرمانی جهان را کسب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رضا اطری در فینال وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان با نتیجه ده بر صفر مغلوب ری هیگوچی از ژاپن شد و به نقره جهان رسید.

او روز گذشته در دور اول با نتیجه 11 بر 1 بصیر علی لی از مقدونیه را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه 4 بر صفر اسلام بازرگانوف از آذربایجان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 6 بر 3 گئورگی وانگلوف از بلغارستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. اطری در این مرحله با نتیجه 5 بر 3 از سد نارانخو نارمانداخ از مغولستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

این نخستین مدال جهانی اطری در تاریخ دوران خود است که پس از حضور در چهار دوره جهانی و المپیک به دست آمد. اطری در جهانی 2017، 2018، 2019 و المپیک 2020 به مدالی نرسید اما در جهانی 2022 موفق شد طلسم خود را بشکند و به نقره جهان برسد.

وزن 97 کیلوگرم؛ محمدحسین محمدیان

محمدحسین محمدیان، نماینده کشتی آزاد ایران در وزن 97 کیلوگرم در دیدار رده بندی به مصاف ماگومدخان ماگومدوف از آذربایجان رفت که در عین ناباوری با ضربه فنی شکست خورد و به برنز نرسید.

محمدیان روز گذشته پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر ساموئل شرر از سوئیس را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 8 بر 5 ماگامد زاخاریف از اوکراین را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. محمدیان در دیدار نیمه نهایی با نتیجه 4 بر 1 مغلوب کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا شد و به دیدار رده بندی رفت.

دیدگاه تان را بنویسید