کشتی آزاد قهرمانی جهان| قاسم پور فینالیست شد؛ امامی به رده بندی رفت

کامران قاسم پور راهی فینال رقابت های جهانی کشتی آزاد شد اما امامی در وزن 74 کیلوگرم مقابل حریف آمریکایی باخت و به رده بندی رفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در روز دوم رقابت های جهانی کشتی ایران یونس امامی با شکست مقابل دایک به رده بندی رفت و سرلک حذف شد. کامران قاسم پور هم با پیروزی مقابل حریف گرجی به فینال صعود کرد.

امامی به رده بندی رفت

در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر انریکه پرز کاستیلانوس از گوتمالا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر مقابل و آرمان آندروسی از استونی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 8 بر 4 توران بایراموف از آذربایجان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. امامی در این مرحله به مصاف کایل داک قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آمریکا رفت و در حالی که 2 بر صفر از حریف پیش بود با نتیجه 2-2 مغلوب شد و باید برای کسب مدال برنز رقابت کند.

یونس امامی کشتی آزاد

قاسم پور به فینال صعود کرد

در وزن 92 کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت  در دور نخست در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر از سد ادلان ویسخانوف از فرانسه گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 7 بر 2 احمد باتایف از بلغارستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این مرحله به مصاف میریانی مایسورادزه از گرجستان رفت و با نتیجه 5 بر صفر پیروز شد و به فینال رسید. او برای کسب نشان طلا باید با کاکس آمریکایی رقابت کند.

کامران قاسم پور کشتی آزاد

سرلک حذف شد

علیرضا سرلک در دور نخست با نمایشی ضعیف برابر وانهائو زو از چین ۶ بر ۲ شکست خورد. با توجه به شکست زو مقابل توماس گیلمان آمریکایی سرلک هم از مسابقات حذف شد.

 

علیرضا سرلک

 

دیدگاه تان را بنویسید