چرا ستاره های استقلال مصدوم شدند؟

محمد محبی و مهدی مهدی پور، دو بازیکن ملی پوش استقلال در طول تمرینات گروهی تیم ملی غایب بودند و با فیزیوتراپ تیم ملی کار کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران زیر نظر کارلوس کی روش و دستیارانش عصر امروز برگزار شد و 25 بازیکن در این تمرین حاضر بودند اما سه تن از این بازیکن به صورت انفرادی و جدای از سایرین به کار با فیزیوتراپ تیم ملی پرداختند. 

یکی از ایران بازیکنان وحید امیری بود که از 6 ماه پیش به این سمت مصدوم است و کارلوس کی روش سعی دارد او را برای حضور در جام جهانی آماده کند. 

اما نکته عجیب مصدومیت مهدی مهدی‌پور و محمد محبی، هافبک و وینگر باشگاه استقلال بود که در کل یک ساعت و نیم تمرین تیم ملی، با فیزیوتراپ این تیم کار کردند و به تمرینات گروهی ملحق نشدند. 

محبی و مهدی پور قبل از پیوستن به تیم ملی مصدومیتی نداشتند و در دیدار استقلال و نساجی بدون مشکل بازی کردند و در اواسط و اواخر بازی بود که تعویض شدند اما حرفی از مصدومیت این دو بازیکن نشد. 

شاید مصدومیت این دو جزئی باشد و آن‌ها بتوانند فردا و پس فردا با تیم ملی تمرین کنند اما جدی بودن این مصدومیت منجر به از دست رفتن فرصت حضور در اردوی اتریش خواهد شد!

 

دیدگاه تان را بنویسید