انتقاد بازیکن استقلال از شعار هواداران؛ روزبه عذرخواهی کرد!

بازیکن استقلال نسبت به اعتراض هواداران این تیم و شعار علیه بازیکنان انتقاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ استقلال و پیکان امشب (سه شنبه) در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. مهدی مهدی‌پور، بازیکن استقلال پس از این بازی اظهار کرد: از فرم خودم راضی هستم. بازی استقلال قابل ستایش بود. بروید و بازی‌های هفته گذشته پیکان را با امروز مقایسه کنید. پیکان امروز اصلا حرفی برای گفتن نداشت. ما موقعیت گل زیاد داشتیم، تک به تک داشتیم و فقط توپ‌مان به گل تبدیل نشد. اگر یکی از این توپ‌ها به گل تبدیل شده بود، الان همه‌مان باغیرت بودیم اما الان بی‌غیرت شدیم.

بازیکن استقلال درباره اعتراض هواداران به نمایش آبی‌پوشان گفت: تیم، تیم بزرگی است و توقع هواداران از تیمی که سال پیش، بدون باخت قهرمان شده، زیاد است اما امروز فرم بازی استقلال خوب بود.

روزبه چشمی، هافبک تیم فوتبال استقلال پس از تساوی بدون گل این تیم برابر پیکان در هفته پنجم لیگ برتر اظهار کرد: از هواداران استقلال معذرت‌خواهی می‌کنم زیرا در این فشار بد اقتصادی از ما انتظار برد دارند و ما نسبت به این ۳۰، ۴۰ میلیون هوادار استقلال مسئول هستیم. ما تلاش می‌کنیم بازی‌ها را ببریم اما باید روی یک سری نقاط ضعف خود کار کنیم.  پیکان تیم ضعیفی نیست و شما دید مقابل ما چگونه بازی کرد. فشاری که ما به پیکان آوردیم، چه از لحاظ مالکیت و چه از نظر موقعیت‌سازی تیم برتر بودیم. باید بهتر شویم و روی تمام‌کنندگی خود کار کنیم. در تمرین‌ها روی این موارد باید بیشتر کار کنیم.

هافبک استقلال درباره رقابت در صدر جدول تصریح کرد: ما ۳ امتیاز از صدر عقب هستیم اما تیم ما هفته به هفته بهتر می‌شود. شما باید از نوع بازی تیم این را متوجه شوید. تیم تغییر کرده و تفکر جدیدی در آن پیاده شده است. تمام تلاش ما و کادر فنی این است که ۳ امتیازها را جمع کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید