استقبال از قهرمان لیگ؛ بازیکنان استقلال سرخوش از فتح جام+ عکس و ویدیو

بازیکنان استقلال در زمان ورود به تهران با استقبال هواداران رو به رو شدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بعد از قهرمانی استقلال در لیگ برتر، هواداران این تیم در فرودگاه استقبال پرشوری از این تیم داشتند که البته مشکلاتی را هم برای خروج آن ها ایجاد کرد.

در شرایطی که اعضای تیم فوتبال استقلال پس از حدود 15 دقیقه حضور در سالن CIP فرودگاه مهرآباد، قصد داشتند این محل را ترک کنند، به دلیل ازدحام هواداران این تیم در مقابل ترمینال شماره یک مجبور به بازگشت به داخل این محوطه شدند.

در نهایت پس از حدود 20 دقیقه سرگردانی آبی پوشان از همان محلی که وارد CIP شدند، این مکان را ترک کردند و با سرداران این تیم رو به رو نشدند.

14010225000068_Test_NewPhotoFree

در ادامه مصاحبه استقلالی ها را می خوانید:

 

چشمی: قهرمانی استقلال با اتفاقات سال‌های اخیر لذت دیگری دارد

روزبه چشمی در مورد حس و حال خود از قهرمانی استقلال پس از 9 سال در لیگ برتر اظهار داشت: این قهرمانی را به هواداران‌مان تبریک می‌گویم. آنها مستحق این قهرمانی بودند زیرا در این چند سال بابت برخی اتفاقات خیلی سختی کشیدند از هم‌تیمی‌هایم و کادر فنی نیز تشکر می‌کنم که روز گذشته سنگ تمام گذاشتند. 

وی افزود: خدا را شکر توانستیم مقابل فولاد سه امتیاز را کسب کنیم و قهرمان شویم. امیدوارم در سه دیدار باقیمانده همین روند را ادامه بدهیم تا بتوانیم بدون باخت فصل را تمام کنیم. 

بازیکن استقلال در مورد اینکه این تیم برای کسب قهرمانی در چند فصل اخیر فشار زیادی را تحمل کرده و اکنون به دست آوردن این جام چه معنی برای آبی‌پوشان دارد، عنوان کرد:‌ این قهرمانی برای ما شیرینی مضاعفی دارد زیرا در 4-5 سال گذشته اتفاقی افتاده که همه آن را می‌دانند و خیلی نمی‌خواهم بازش کنم. لذت قهرمانی خیلی بیشتر است زیرا بعد از برخی اتفاقات به دست آمد این بار کادر فنی و تیم ما ن شان داد مستحق این قهرمانی هستیم شاید در ابتدای فصل خیلی‌ها انتقادات نابجایی از نوع بازی ما کردند و با یک نتیجه مساوی منتقد استقلال شدند اما نشان دادیم مستحق قهرمانی هستیم و هدف‌مان هم این است سه بازی باقیمانده را با قدرت ادامه دهیم و با برنده شدن آنها فصل را با روند خوبی که از ابتدای فصل داشتیم، تمام کنیم.

چشمی در مورد توئیت محمدجواد آذری جهرمی وزیر سابق امور ارتباطات پس از قهرمانی استقلال مبنی براینکه «فکر کن در یک بازی 5 صفر جلو باشیم؛ حالا بشه 5 یک حس ما پرسپولیسی‌ها اینطوریه مبارک‌تون باشه» گفت: به او خسته نباشید می‌گویم. اگر جای آذری جهرمی بودم واکنش خیلی بدتری نشان می‌دادم. به هر حال بعد از این پنج سال اتفاقی که امسال برای تیم ما افتاد برای تیم آنها نیفتاد، متوجه منظورم می‌شوید. اگر جای آذری جهرمی بودم قطعاً نمی‌توانستم تا این اندازه شیک خودم را کنترل کنم. بار دیگر خسته نباشید می‌گویم. ان‌شاءالله دیگر اتفاقی برای کسی نیفتد. 

وی درباره احتمال تکرار موفقیت‌های استقلال در صورت ایجاد ثبات در این تیم و  ادامه فعالیت مصطفی آجورلو و فرهاد مجیدی پاسخ داد:‌ هدف ما در حال حاضر بردن این سه بازی باقیمانده است و دوست داریم آنها را هم ببریم. بعد از بازی با سپاهان هم گفتم می‌خواهیم پنج بازی باقیمانده را ببریم که تاکنون دو بازی را هم برده‌ایم. ان‌شاءالله سه دیدار بعدی را هم می‌بریم. البته ثبات در یک تیم قطعاً تأثیرگذار است. اگر بازیکنان و کادر فنی یک دل و این روند را در ادامه همین فصل و فصل بعد ادامه بدهیم بازیکن و کادر فنی جابه‌جا نشوند قطعاً می‌توانیم فصل بعد را هم نتیجه خوبی بگیریم.

مدافع استقلال که سابقه حضور در جام جهانی 2018 را دارد در خصوص آخرین شرایط تیم ملی و هم گروهی با انگلیس، آمریکا و برنده دیدار ولز، اسکاتلند و اوکراین توضیح داد: پیش از این هم یک جمله درباره قرعه تیم ملی گفته بودیم شاید نسبت به جام جهانی قبلی گروه ما آسان‌تر باشد و تیم‌هایش اسم تیم‌های هم گروه ما در دوره قبل را نداشته باشند اما قطعاً گروه سختی داریم نباید تلقین کنیم گروه آسان است و توقعات را بالا ببریم. باید برنامه‌ریزی خوبی برای تیم ملی شود و بازی‌های دوستانه خوبی برگزار کنیم تا  آرامش و امکانات برای این تیم فراهم شود. بازیکنان تیم ملی واقعاً مستحق بهترین امکانات هستند. آنها با نتایج خود این موضوع را نشان داده‌اند فدراسیون باید تمام تلاش خود را برای فراهم کردن بازی دوستانه، اردوها، امکانات آماده‌سازی به کار بگیرد تا ان‌شاءالله برای اولین‌بار از گروه‌مان صعود کنیم زیرا پتانسیل این کار را داریم.

چشمی درباره شانس خود برای بازگشت به تیم ملی عنوان کرد:‌ تلاشم را می‌کنم اما این موضوع نظر سرمربی تیم ملی است. بازی کردن در تیم ملی برای من افتخار است اما باید سرمربی من را انتخاب کند اگر انتخابم نکند برای او و تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. 

حسین‌زاده:‌ سال خوبی برای من شد

امیرحسین حسین‌زاده در مورد قطعی شدن قهرمانی استقلال در پایان هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را بابت برد مقابل فولاد و کسب قهرمانی شکر می‌کنم. از همه مسئولان باشگاه، اعضای کادر فنی، تدارکات، پزشکان، ماساژورها و تمام بازیکنان هم ممنون هستم. بابت گل خودم به فولاد نیز خیلی خوشحال هستم.

وی در مورد اینکه سال گذشته با سایپا به لیگ دسته اول صعود کردیم و زمانی که به استقلال آمد تصور می‌کرد در اولین سال حضورش در این تیم کاپ قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد، گفت: خدا را شکر از هر لحاظ فصل خیلی خوبی را سپری کردم. کادر فنی و هواداران لطف زیادی به من داشتند و همه چیز خوب بود فقط در مورد تیم سایپا باید بگویم این تیم با ریشه و بازیکن‌ساز متأسفانه به دلیل کمبودهای مدیریتی وضعیت خوبی ندارد و واقعاً حیف است. خیلی دوست دارم سایپا سریع‌تر به لیگ برتر بازگردد و مثل گذشته بازیکنان خیلی خوب و مطرحی را به لیگ ما اضافه کند.

بازیکن استقلال در مورد اینکه چقدر احتمال می‌دهد دراگان اسکوچیچ مانند اردوی قبلی باز هم او را به تیم ملی دعوت کند، عنوان کرد:‌ امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. نمی‌توانم نظری بدهم اما تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد خودم را در زمین ارائه بدهم. هر تصمیمی کادر تیم ملی و البته تیم خودمان بگیرند قبول خواهم کرد.

حسین‌زاده در مورد اینکه با توجه به قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس امسال فشار زیادی روی تیم استقلال وجود داشت، گفت: این قهرمانی مبارک همه هواداران باشد و امیدوارم در این چند روز بهترین روزهای زندگی خود را سپری کنم. به این دلیل که استقلال چند فصلی قهرمان نمی‌شد بعضی مواقع فشارهایی روی تیم ما وجود داشت اما با درایت کادر فنی توانستیم از زیر این فشار رها شویم.

وی در خصوص اینکه در هفته‌های قبل فشار زیادی را از طرف فضای مجازی حس کرد اما با  عملکردش در دو بازی اخیر بار دیگر در این فضا محبوب شد، پاسخ داد: انتقاد طبیعی است. بهترین بازیکنان دنیا هم مورد انتقاد قرار می‌گیرند اما این حرف که از من انتقاد شده را نمی‌پذیرم. اگر  انتقادی باشد باید از سمت کادر فنی وارد شود اما تاکنون اینطور نبوده است هر موقع هر چه کادر فنی از من خواسته انجام دادم. تا کنون کادر فنی استقلال از من انتقادی نداشته است.

مصطفوی: امسال میانگین سنی استقلال خیلی پایین آمد

صالح مصطفوی پس از بازگشت تیم فوتبال استقلال از اهواز که با قهرمانی این تیم همراه بود، اظهار داشت: در هفته‌های مختلف فراز و نشیب زیاد بود. گاهی اختلاف امتیاز کم می‌شد و گاهی هم اختلاف امتیاز بیشتر می‌شد. سرانجام در هفته بیست‌وهفتم اختلاف امتیاز به عدد 9 رسید و قهرمانی مسجل شد. خیلی خوشحال هستیم و امیدوارم که شرایطی پیش بیاید که استقلال بتواند تیم جوانش را حفظ کند و در سال‌های آینده مدعی اصلی قهرمانی باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال به دنبال ثبت رکورد قهرمانی بدون شکست است یا خیر، تصریح کرد: دنبال رکورد و این حرف‌ها نیستیم. از روز اول بازی به بازی پیش رفتیم. از جوانان خوبی مثل حسین‌زاده استفاده کردیم.

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: میانگین سنی استقلال امسال بسیار پایین آمد و مهره‌های تاثیر گذارش جوانان 22-23 ساله‌ای همچون حسین‌زاده بودند. این اتفاق یکی از مهمترین نکات استقلال است. در ادامه هم بازی به بازی پیش خواهیم رفت. قهرمانی خیلی مهم بود و در هر بازی برای پیروز شدن پا به میدان می‌گذاشتیم.

نیک‌نفس: حسم قابل وصف نیست، انگار خواب می‌بینم

زبیر نیک‌نفس پس از بازگشت تیم فوتبال استقلال از اهواز که با قهرمانی این تیم همراه بود، اظهار داشت: حس و حالم را در کلمات نمی‌توانم بیان کنم. انگار خواب می‌بینم. خدا را خیلی شکر می‌کنم و به هواداران تبریک می‌گویم.

وی درمورد اینکه او بازیکن فصل گذشته فولاد بود و قهرمانی استقلال با پیروزی مقابل این تیم قطعی شد، گفت: من خاطرات خوبی از فولاد دارم و با این تیم قهرمان جام حذفی شدم، اما حالا بازیکن استقلال هستم و تمام توانم را برای استقلال گذاشتم. خیلی خوشحالم و فکر می‌کنم آخرین قهرمان استقلال هم در اهواز بود و فکر می‌کنم تاریخ تکرار شد.

هافبک تیم فوتبال استقلال درخصوص احتمال کسب عنوان قهرمانی بدون شکست، خاطرنشان کرد: در هواپیما که قهرمانی مسجل شد با هم صحبت کردیم. قرار شد امشب شاد باشیم و از فردا تمرکز کنیم تا لیگ را بدون شکست به پایان برسانیم.

نیک‌نفس درمورد اینکه او توانست بعد از حضور در استقلال عملکرد خوب و تاثیرگذاری داشته باشد، گفت: این نظر لطف شماست. من قبل از حضور در استقلال چندین سال بازی کردم و پایین و بالای فوتبال را می‌دانم. در فوتبال هر روز باید تلاش کنید و من هم همین کار را کردم.

مهدی‌پور: هواداران از ما سربازان استقلال راضی باشند

مهدی مهدی‌پور پس از بازگشت تیم فوتبال استقلال از اهواز که با قهرمانی این تیم همراه بود، اظهار داشت: خدا را شکر اتفاق بزرگی برای ما رقم خورد. تیم یکدستی بودیم و همه به اندازه خود زحمت کشیدند. از کادر مدیریتی و کادر فنی و بازیکنان تشکر می‌کنم.

مهدی‌پور ادامه داد: بیشترین سهم را دوستان و هم‌تیمی‌هایم در این قهرمانی دارند. به همه هواداران تبریک می‌گویم و امیدوارم از این قهرمانی لذت برده باشند. قطعاً لیاقت آنها خیلی بیشتر از این‌ها است. استقلال و هوادارانش خیلی بزرگ هستند و جام دیده‌اند و این هم یک جام دیگر مثل جام‌هایی که دیده بودند. به همه تبریک می‌گویم و امیدوارم لذت برده باشند و از ما به عنوان سرباز‌های استقلال راضی باشند.

وی در خصوص اینکه استقلال تلاش می‌کند تا بدون شکست قهرمان لیگ برتر شود یا خیر، تصریح کرد: قطعاً این هدف را دنبال می‌کنیم و کادر فنی هم همین نظر را دارد. این اتفاقی است که قهرمانی‌مان را ارزشمندتر خواهد کرد. اگر این اتفاق رخ دهد بعید می‌دانم تا سال‌ها تیمی بتواند آن را تکرار کند. در 3 بازی پیش‌رو تلاش می‌کنیم که به این مهم دست پیدا کنیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال درمورد اینکه روز شنبه طلسم ورزشگاه فولاد برای استقلال شکسته شد و پرسپولیس هم مقابل سپاهان باخت، گفت: بازی بسیار سختی بود و می‌دانستیم که فولاد تیم خوبی است و نماینده شایسته ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود، اما ما می‌دانستیم که این بازی کلید قهرمان ما است و تمام تلاش خود را به کار گرفتیم که به هدف‌مان برسیم.

 

مهری: این قهرمانی در تاریخ ثبت می‌شود

سعید مهری پس از بازگشت تیم فوتبال استقلال از اهواز که با قهرمانی این تیم همراه بود، اظهار داشت: از ته قلبم خوشحال هستم. حس و حالی وصف نشدنی دارم. خدا را شکر که تلاش همه بازیکنان و کادر فنی و هواداران به نتیجه رسید. خدا را شکر که سه هفته زودتر و بدون شکست توانستیم قهرمان شویم. این قهرمانی برای همیشه در تاریخ ثبت می‌شود.

وی درخصوص اینکه آیا استقلال به دنبال کسب عنوان قهرمان بدون شکست است یا خیر، تصریح کرد: ما دنبال این هستیم که در 3 بازی پیش‌رو هم با تمام توان ظاهر شویم تا یک قهرمانی بدون شکست را تجربه کنیم تا در دل تاریخ ثبت شود.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درمورد ازدحام هواداران مقابل فرودگاه، گفت: هوادار عشق است. دمشان گرم. اگر تا صبح هم باشند به عشق آنها همینجا خواهیم ماند.

مهری در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید قهرمان استقلال هم مانند پرسپولیس تکرار شود یا خیر، عنوان کرد: چرا تکرار نشود؟ ما تازه شروع کرده‌ایم و انشالله از این به بعد نوبت استقلال است.

وی در واکنش به توئیت آذری جهرمی، گفت: جوابی به آذری جهرمی ندارم. ما قهرمان شده‌ایم و خیلی خوشحال هستم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درمورد عملکرد خودش در این فصل و اینکه کمتر در ترکیب قرار می‌گرفت، اظهار داشت: می‌توانم بگویم که هدف همه ما یکی بود. خدا را شکر که همدل بودیم و توانستیم به هدف‌مان برسیم. مهم نیست چه بازیکنی چقدر بازی می‌کند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید