شه‌بخش از رینگ حرفه‌ای به تیم ملی بوکس برمی‌گردد؟

سرمربی تیم ملی بوکس اعلام کرد درهای این تیم به روی دانیال شه بخش که برای درآمدزایی بیشتر راهی بوکس نیمه حرفه ای شده، باز است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، استکی، سرمربی تیم ملی بوکس اعلام کرد درها به روی دانیال شه بخش، بوکسور جدا شده از تیم ملی باز است.

12 شهریورماه سال جاری خبر آمد بوکسور تاریخ‌ساز ایران از توجه و رسیدگی مسئولان ناامید شده و ترجیح داده در خارج از کشور به ورزش ادامه دهد و البته پول بیشتری به دست بیاورد.

دانیال شه‌بخش سال 2019 توانست نخستین مدال جهانی بوکس تاریخ ایران را کسب کرده و برنز خود را تاریخی کند. او در 22 سالگی تصمیم گرفت به عنوان لژیونر در بوکس نیمه‌حرفه‌ای فعالیت کرده و منتظر حقوق ماهانه 3 میلیون تومانی فدراسیون کشورمان نماند!

همین امروز اشکان رضایی، دیگر بوکسور ایرانی در گفت‌وگویی از پرداخت نشدن حقوق ملی‌پوشان صحبت کرد. او اشاره‌ای هم به برگزار نشدن لیگ بوکس داشت و اظهار امیدواری کرد با شکل‌گیری دوباره لیگ، درآمدی حداقلی نصیب آنها شود.

در چنین شرایطی شه‌بخش ترجیح داده به امارات رفته و درآمدی چندین برابری به دلار داشته باشد. او ۲۶ شهریور (۱۷ سپتامبر ۲۰۲۲) نخستین مبارزه خود را در مسابقات بوکس نیمه‌حرفه‌ای انجام خواهد داد.

به نظر می‌رسید این ملی‌پوش جوان مورد غضب کادر فنی یا مدیران فدراسیون قرار بگیرد، اما سرمربی تیم ملی تأکید کرده درها به روی شه‌بخش باز است و او می‌تواند باز هم زیر پرچم ایران در مسابقات شرکند.

ایرنا نوشت: علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس در این باره گفت: او بیست‌وششم اولین مبارزه خود را در بوکس حرفه‌ای انجام می‌دهد و امیدوارم به حدی خوب باشد که قرارداد سفت و محکمی بسته و بتواند درآمد خوبی داشته باشد. اکنون بهتر است دانیال در بوکس حرفه‌ای باشد تا آینده خود را بسازد. او مدال جهانی و آسیایی دارد و باید از آن استفاده کند.

او در خاتمه گفت: شرایط تمرین بوکس حرفه‌ای و آماتور متفاوت است. شاید شه‌بخش را برای قهرمانی آسیا نداشته باشیم، اما هر وقت برگردد، درهای تیم ملی به روی او باز است.

دیدگاه تان را بنویسید