دانیال شه بخش در گفت و گو با جی پلاس

بوکسور تاریخ‌ساز ایران: برنامه ریزی برای مدال المپیک بلندپروازی نیست/ نمی دانم مافیا بازی‌های آسیا را تعلیق کرد یا کرونا!

ملی پوش بوکس ایران گفت: باید از همین حالا برای المپیک پاریس برنامه داشته باشیم؛ این موضوع بلند پروازی نیست و باید با برنامه ریزی و کسب مدال المپیک رزومه بوکس ایران را کامل کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

دانیال شه بخش در گفت و با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص شرایط فعلی بوکس اظهار کرد: بوکس ما در حال پیشرفت است و در این مدت مشخص شده که کارهای نشده را انجام داده است. بازی‌های آسیایی هم که به تعویق افتاد برای خیلی از ورزشکاران اتفاق بد و برای بعضی هم خوب شد. کل ورزش ایران درگیر این رقابت‌ها بودند.  ما در آبان ماه امسال رقابت‌های آسیایی را در پیش داریم و بعد هم  مسابقات کشورهای اسلامی که می‌توانیم نهایت استفاده را ببریم.

او افزود: الان زمان این است که یک برنامه طولانی مدت داشته باشیم چون در سال 1402 مسابقات زیادی در کنار بازی‌های آسیایی پیش رو داریم واحتمال دارد کسب سهمیه  المپیک را هم در همین سال برگزار کنند بنابراین سال سنگینی خواهد شد و باید با برنامه حرکت کنیم تا نتیجه خوشایندی کسب کنیم.

شه بخش در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید مسئله  دیگری جز شیوع  کرونا بازی‌ها را به تعویق انداخت یا نه  گفت : سال 2019 قرار شد که رقابت‌های گزینشی توکیو در چین برگزار شود در حدی که به ما گفتند بلیت رزو شده و همه چیز آماده است که به این کشور برویم اما متاسفانه آن زمان هم این اتفاق رخ داد بنابراین نمی‌دانم مافیا است یا مسئله دیگری؛ نظر دقیق و خاصی در این زمینه ندارم؛ همه می‌گویند به دلیل کرونا و چین هم که به این ویروس معروف است از طرفی فکر می‌کنم چیزی جز همین موضوع هم نباشد چون هر کشوری بالاخره دوست دارد میزبان باشد.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی در پایان صحبت‌های خود با بیان اینکه این اتفاق تکرار خواهد شد تصریح کرد: مطمئنا کسب مدال باز هم اتفاق خواهد افتاد چون در هر وزنی بهترین‌ها را داریم که لیاقت ملی پوش شدن را داشتند و خودشان را ثابت کردند. ما برنامه می‌خواهیم چون بوکس بوکس قدیم نیست؛ دید من این است که ما مدال جهانی را کسب کردیم و در بازی‌های آسیایی هم مدال داشتیم بنابراین قدم بعدی باید المپیک باشد. این بلند پروازی نیست و باید از الان برای المپیک فرانسه برنامه داشته باشیم تا بتوانیم در این رقابت بزرگ هم مدال کسب کنیم تا رزومه بوکس ایران کامل شود و در حقیقت باید دنبال نداشته‌هایمان باشیم.

 

  

 

دیدگاه تان را بنویسید