در مسیر توکیو؛ گفت و گوی جی پلاس با شاهین موسوی

بوکسور المپیکی ایران: برای بهترین مدال به توکیو می روم

ملی پوش بوکس وزن 75 کیلو ایران گفت: ما برای تاریخ سازی به المپیک می‌رویم و انگیزه کسب مدال را داریم.

لینک کوتاه کپی شد

شاهین موسوی بوکسور المپیکی ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص شرایط بدنی و تمرینی در آستانه المپیک توکیو اظهار کرد: خدا را شکر وضعیت اردو خوب است ؛ پرفشار تمرین می‌کنیم تا به اوج آمادگی برسیم؛ روزهای آخر است و تمام تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه به کار می‌گیریم. ما برای خوشرنگ ترین مدال به توکیو می‌رویم تا تاریخ ساز شویم و امیدوارم این هدف محقق شود.

اوافزود: ویروس کرونا باعث آزار و اذیت تمام دنیا شد؛ اوایل سال 99 مشکل بود و حدود هفت ماه نتوانستیم تمرین کنیم اما از شهریور ماه تمریناتمان در اردو آغاز و به صورت مداوم برگزار شد حتی اردوی مشترک و مسابقات لیگ هم داشتیم که خیلی مفید بود.

موسوی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند با توجه به برگزاری المپیک در زمان شیوع کرونا این مسابقات شور و هیجان دوره‌های قبلی را خواهد داشت یا نه گفت: ما یک هدفی داریم که آن هدف برای ما خیلی اهمیت دارد و اصلا به این فکر نمی‌کنیم که کرونا بوده یا نبوده بلکه تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به خواسته‌مان برسیم.  همان طور که گفتم ما برای تاریخ سازی می‌رویم و هم من و هم دانیال شه بخش این انگیزه را داریم که دست پر با مدال برگردیم.

ملی پوش المپیکی بوکس در پایان صحبت‌های خود با اشاره به حریفان خود تصریح کرد: در وزن من تمام بوکسورهای آسیایی، اروپایی، آمریکایی و آفریقایی خوب هستند و صد درصد کار سختی در پیش دارم؛ در هرصورت همان طور که رقبا ما را آنالیز کرده‌اند ما هم این کار را انجام دادیم اما شرایط مسابقه فرق می‌کند و ما بهترین عملکرد را خواهیم داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید