توصیف جالب ستاره آرژانتین از هواداران ایرانی

دریافت کننده تیم ملی والیبال آرژانتین نظری جالب درباره هواداران ایرانی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس ؛ فاکوندو کونته درمورد دیدار تیم های ملی والیبال آرژانتین و صربستان در مرحله حذفی رقابت های قهرمانی جهان اظهار داشت: بازی با صربستان می‌تواند بازی بسیار سختی باشد، چون صربستان یکی از تیم‌های خوب این تورنمنت است اما ما به هم تیمی‌های خودمان ایمان داریم. ما صربستان را می‌شناسیم و بارها با آنها بازی کرده‌ایم. امیدوارم بتوانیم نقاط ضعف حریف را پیدا کرده و از آنها بهره ببریم.

وی ادامه داد: از اینجا به بعد تورنمنت دشواری را خواهیم دید، چون یا حذف خواهیم شد و یا ادامه خواهیم داد. فشارها و احساسات متفاوت است. امیدوارم که همه چیز به خوبی پیش برود. من امیدوارم که یک بار دیگر با ایران روبرو شویم تا شانس دوباره ای داشته باشیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال آرژانتین، خاطرنشان کرد: برای ما مهم است که فعلاً از سد صربستان بگذریم و پس از آن فرقی نمی کند که چه تیمی حریف ما باشد. وقت آن رسیده که بازی های زیادی با تیم های خیلی خوب انجام دهیم. امیدوارم این بازی را ببریم و شانسی برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی داشته باشیم.

کونته درمورد پیش بینی اش از بازی ایران و برزیل، عنوان کرد: من سال‌ها در برزیل بازی کردم و دوستان زیادی در آنجا دارم. احترام زیادی برای ایران قائل هستم اما بازی ایران و برزیل خیلی دشوار خواهد بود.

وی درمورد اینکه آرژانتین خوش شانس بود که با دو شکست و یک برد حریف صربستان شد، اما ایران با دو پیروزی و یک شکست حریف برزیل شد، گفت: خوشحالم که نظر مفسران ایرانی را درمورد بازی با ایران را نشنیدم. ما خوش شانس نبودیم، بلکه فقط نتوانستیم از تمام پتانسیل خود استفاده کنیم چون توان پیروزی بر ایران را داشتیم. برای برد هلند هم توانایی زیادی داشتیم. ما با مصری بازی کردیم که در آن مسابقه خیلی خوب بود؛ فقط نتوانستیم اعتماد به نفس کافی برای این مسابقات را پیدا کنیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال آرژانتین افزود: ما سال ها بین هشت تیم برتر جهان در مسابقات مختلف بودیم. یک مدال المپیک داریم؛ بنابراین فکر نمی کنم که خوش شانس بوده باشیم. این ثبات است که مهم است. ورزش بازی لحظات است. لحظات سختی را در مرحله گروهی داشتیم و حالا در فصل جدیدی قرار داریم که یا حذف می شویم و یا ادامه می دهیم. امیدوارم که این فصل جدید به ما برای رسیدن به مرحله بعد کمک کند.

وی با اشاره به بازی ایران و برزیل، اظهار داشت: فکر می کنم بازی ایران و برزیل یکی از سخت ترین بازی های این مرحله باشد. سطح آنها خیلی بهم نزدیک است اما فکر می کنم برزیل با تجربه تر است. برزیلی ها در موقعیت های مختلف زیادی قرار داشتند. بیشترین قهرمانی را در بین تیم های حاضر در این تورنمنت دارند اما بازیکنان ایرانی هم خیلی سخت کوش هستند، ثبات دارند و خیلی احساساتی هستند. به همین دلیل می گویم این بازی بسیار سخت خواهد بود. ما می توانیم رقیب تیم قدرتمندی مثل برزیل شویم.

کونته درباره مردم و هوادارن والیبال در ایران، گفت: من به آنها (هواداران والیبال در ایران) می‌گویم که حمایت تان از والیبال را ادامه دهید. خیلی مهم است که بدانید برای رشد والیبال باید از آن حمایت کنید. همیشه درمورد هواداران ایرانی می خوانم و می شنوم؛ به نظرم این شرایط عالی است. باید بدانیم که والیبال فقط یک ورزش است، چون می‌بینم که گاهی آنها احساساتی می شوند. این که والیبال را حمایت می کنید خیلی خوب است. والیبال اگر امثال شما را نداشت می توانست مثل خیلی از ورزش های دیگر کوچک باشد اما حالا عالی است، چون حامیان بزرگی مثل شما را دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید