تمجید FIVB از قاتل والیبال ایران!

فدراسیون جهانی والیبال به تمجید از نیمیر عبدالعزیز هلندی پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی خود از دور گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲، روز گذشته (چهارشنبه) ۹ شهریور ۱۴۰۱ به مصاف هلند رفت که با درخشان نیمیر عبدالعزیز ستاره تیم ملی هلند، با حساب ۳ بر یک نتیجه را به حریف خود واگذار کرد تا عملکرد این ستاره هلندی، توجه فدراسیون جهانی را به خود جلب کند.

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) نوشت: نیمیر عبدالعزیز کانون توجه‌ها را به خود جلب کرد.  باز هم یک عملکرد عالی دیگر از ستاره هلندی.

فدراسیون جهانی والیبال ادامه داد: نیمیر عبدالعزیز به عنوان کاپیتان، به ارتقا بازی خود ادامه می دهد.  بدون شک او ماشین گلزنی هلند است. این ستاره هلندی مقابل ایران درخشید و توانست ۳۲ پوئن کسب کند. هلند با پیروزی ۳-۱ مقابل ایران (۲۵-۲۲، ۲۱-۲۵، ۲۵-۲۰، ۲۵-۱۸) باعث شد که این تیم شکست ناپذیر باشد و در صدر جدول نهایی گروه F قرار بگیرد. اگر دقیق تر به آمار نیمیر نگاه کنید خواهید یافت که عملکرد او بسیار پیشرفت کرده است.

فدراسیون جهانی نوشت: بارزترین تفاوت این بود که برخلاف بازی قبلی که به پنج ست رفت، نیمیر تنها در چهار ست ۳۲ امتیاز خود را به دست آورد که به معنای میانگین چشمگیر هشت امتیاز در هر ست بود! عبدالعزیز با میزان موفقیت شگفت‌انگیز ۷۸ درصدی  در حمله به طور قابل توجهی عملکرد خوبی را از خود نشان داد. می‌توان گفت که ضربه زدن او به توپ در والیبال سطح بالایی دارد و در برخی از مواقع واقعا یک نمایش نادر است.

فدراسیون جهانی در آخر نوشت: برای نیمیر غیر معمول نیست که هلند را رهبر کند. این بازیکن در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۱ موفق عمل کرد.

دیدگاه تان را بنویسید