در گفت وگو با جی پلاس

شهنازی: تیم ملی والیبال در زمان احساس خطر عملکرد خوبی دارد/ با این سبک بازی درآینده دچار مشکل می‌شویم

کارشناس والیبال ایران گفت: تیم ملی والیبال ایران هر زمان احساس خطر داشته باشد خوب بازی می‌کند و این یکی از فاکتورهای ما است.

لینک کوتاه کپی شد

ناصر شهنازی کارشناس والیبال در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس، خصوص پیروزی تیم ملی والیبال برابر مصر اظهار کرد: در بازی‌های جهانی اگر بخواهیم واقعیت را در نظر بگیریم مهم نتیجه است و در گروهی هم قرار گرفتیم که برد بیشتر برای ما خیلی مهم بود ولی بازی کیفیت لازم را نداشت چون اصلا بازی خوبی انجام ندادیم و مواقعی از مسابقه اصلا تمرکز نداشتیم اما همان طور که گفتم در رقابت جهانی مهم برد است که ما بدست آوردیم.

او افزود: توقع داشتیم جابه‌جایی‌هایی در تیم صورت بگیرد اما دیدگاه سرمربی این بود که این کار انجام نشود. ما با این شکلی که بازی کردیم امیدوارم در آینده دچار مشکل نشویم چون اگر آرژانتین را هم بردیم باز هم در دفاع روی تور مشکل داشتیم ولی نتیجه لازم را گرفتیم و صعودمان محرز شد و درکل مدیون یک سری اشتباهات این تیم بودیم. امیدوارم مقابل هلند بتوانیم بازی انجام بدهیم که سرگروه شویم و مرحله بعد شرایطمان راحت شود.

شهنازی در پاسخ به این سوال که عدم تمرکز را باید روی حساب کم تجربگی بازیکنان گذاشت یا تصمیمات سرمربی تصریح کرد: مقابل مصر نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده بود که بازیکنان با آن انگیزه لازم والیبال بازی نمی‌کردند، خطاهای زیادی داشتند و در کل چشم نواز نبود. شاید به این دلیل بود که خودشان را از پیش برنده می‌دانستند چون مصر تیم قوی نبود. امیدوارم در بازی بعدی یک شوک وارد کنند تا انگیزه بدست بیاید و شوک می‌تواند جابه‌جایی باشد.

مربی والیبال ایران در خصوص اصرار بهروز عطایی به حضور مجرد در بازی علی رغم عملکرد نه چندان قابل قبول گفت: همان طور که گفتم خیلی کارها می‌توانستیم انجام دهیم اما در هرصورت دیدگاه سرمربی است و باید احترام بگذاریم بنابراین نمی‌شود در مورد این مسئله صحبت کرد چون در حال حاضر بحث نتیجه است. ما حتی مقابل آرژانتین هم صلابت لازم را نداشتیم اما بردیم؛ مهم این است که نتیجه بگیریم و ما هم این دو پیروزی را بدست آوردیم. 

 ناصرشهنازی با اشاره به دیدار تیم ملی مقابل هلند تصریح کرد: هلند متکی به یک بازیکن یعنی نیمیر عبدالعزیز است که اگر بتوانیم او را مهار کنیم که در لیگ ملت‌ها نتوانستیم مشکلی نخواهیم داشت اما اگر باز هم مهار نکنیم با مشکل روبرو خواهیم شد و اگر در گروه دوم شویم مرحله بعدی شرایطمان سخت می‌شود. تیم ما همیشه زمانی که احساس خطر دارد خوب بازی می‌کند و این یکی از فاکتورهای تیم ملی والیبال ایران است و الان هم می‌دانند اگر ببازند موقعیت سخت می‌شود بنابراین امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشند.

او در پایان صحبت‌های خود گفت: در هر سه رده سنی جوان‌های خوبی داریم امیدوارم بتوانند آنها را در شرایط تمرینات خوب قرار بدهند که در این صورت قطعا آینده خوبی خواهند داشت. برنامه ریزی باید طوری باشد که به مرور بازیکنان جوان را اضافه کنیم و آماده المپیک بعدی شویم.  

 

دیدگاه تان را بنویسید