ادامه استخدام مربیان ایرانی در ورزش عراق

بازهم عراقی ها از مربی ایرانی برای حضور در یکی از رشته های ورزش خود استفاده کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کمیته ملی المپیک عراق برای بهبود عملکرد پینگ پنگ بازان این کشور سه مربی ایرانی را برای فعالیت در تیم اول عراق استخدام کرد. 

روز چهارشنبه فدراسیون مرکزی تنیس روی میز عراق با سه مربی ایرانی در مقر کمیته المپیک در بغداد قرارداد امضا کرد تا هدایت تیم‌های عراقی در این بازی را بر عهده بگیرد.

رعد حمودی، رئیس کمیته ملی المپیک در بیانیه‌ای گفت: کمیته المپیک ضمن استقبال از مربیان ایرانی بهنام توفیق رحما، شهرام پرویز سریخشان و محمد صمدآبادی، برای آن‌ها در کار بعدی خود با تنیس روی میز عراق آرزوی موفقیت می‌کند.

و وی اشاره کرد که "کمیته ملی المپیک عراق موظف است از فدراسیون‌های ملی با انعقاد قرارداد‌هایی با شایستگی‌های آموزشی برای توسعه قابلیت‌های بازیکنان برجسته و قابل اعتماد در رده‌های سنی آینده حمایت کند. "

هردا رئوف، رئیس فدراسیون عراق نیز به نوبه خود توضیح داد که مربیان تیم اول عراق را هدایت خواهند کرد و بر رده‌های سنی نظارت کرده و آن‌ها را برای مسابقات قهرمانی عرب و قاره آینده آماده خواهند کرد.

مربیان ایرانی "از همکاری آتی خود با تیم‌های عراقی برای ارتقا و توسعه توانمندی بازیکنان در تلاش برای بالا بردن سطح و نتایج آن‌ها در شرکت‌های خارجی آتی ابراز خرسندی کردند."

پیش از این مربیان ایرانی دیگر در رشته های ورزشی عراق استخدام شده بودند. علاوه بر ناظم الشریعه و یاری که در تیم های ملی فوتسال مردان و زنان این کشور فعالیت می کنند و توانستند نتایج خوبی را هم به دست بیاورند، مصطفی نریمان و علی حسن عابدی برای کشتی آزاد و سعید حمید شیرزاد و سعید عباس‌زاده برای سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی عراق هم انتخاب شده اند. طی روزهای گذشته محمدرضا رحیمی با فدراسیون والیبال نشسته عراق به توافق رسید تا سکاندار هدایت تیم‌ملی این کشور در رقابت‌های جهانی بوسنی و هرزگوین باشد.

دیدگاه تان را بنویسید