تساوی پرگل بارسلونا و سیتی به افتخار اونسوئه

دیدار خیریه تیم های بارسلونا و منچسترسیتی با تساوی پرگل سه بر سه خاتمه یافت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بارسلونا و منچسترسیتی امشب در دیداری دوستانه در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی سه بر سه خاتمه یافت. این دیدار برای کمک به بیماران مبتلا به ALS (اسکلروز جانبی آمیوتروفیک) برگزار شد.

خوان کارلوس اونسوئه، دروازه بان سابق بارسلونا که در زمان حضور پپ گواردیولا و لوئیز انریکه، کمک مربی بارسا بود، به این بیماری مبتلا شده و به همین دلیل این دو باشگاه تصمیم گرفتند با برگزاری این دیدار به تحقیقات در مورد این بیماری کمک کنند.

پپ گواردیولا

اولین گل این بازی در دقیقه 21 روی اشتباه اینیاکی پنیا، دروازه بان بارسا، خولیان آلوارز گل اول را برای منچسترسیتی به ثمر رساند. این نتیجه تنها 8 دقیقه پایدار بود و در دقیقه 29، ضربه پی‌یر امریک اوبامیانگ از زاویه بسته، استفان اورتگا را مغلوب کرد.

این نتیجه تا دقیقه 66 پایدار بود تا اینکه فرانکی دی یونگ از شلوغی مقابل دروازه سیتی استفاده کرد و با یک شوت محکم بارسا را پیش انداخت.

سیتی هم اجازه نداد برتری بارسا چندان دوام داشته باشد و در دقیقه 70، کول پالمر پاس ژوائو کانسلو به دهانه دروازه را با یک بغل پای ساده تبدیل به گل کرد.

بارسلونا

پاس عالی سرخی روبرتو به مقابل دروازه سیتی را ممفیس دیپای در دقیقه 79 تبدیل به گل کرد تا بازی 3-2 به سود بارسا شود.

این نتیجه تا آخرین ثانیه های بازی پابرجا بود تا اینکه در هشتمین دقیقه از وقت های تلف شده، ریاض محرز از روی نقطه پنالتی با یک شوت محکم، آرنائو تناس، دروازه بان ذخیره بارسا در این دیدار، را مغلوب کرد و بازی 3-3 به پایان رسید. 

دیدگاه تان را بنویسید