اخبار خوش برای بارسایی‌ها + عکس

باشگاه بارسلونا مشکلی برای ثبت قرارداد ستاره‌های جدید خود ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در حالی که شنیده می‌شود باشگاه بارسلونا به دلیل مشکلات مالی موجود نمی‌تواند از خریدهای جدید خود برای مسابقات لالیگا استفاده کند و این موضوع باعث نگرانی هوادراان بلوگرانا شده است، اکنون برخی رسانه‌های خارجی از صدور مجوزهای لازم برای بازی‌ کردن ستاره‌های جدید تیم ژاوی در بازی مقابل رایو وایکانو خبر داده‌اند.

با این وجود اما طبق ادعای اسپورت، رابرت لواندوفسکی از جمله ستاره‌های جدید بارسلونا است که با توجه به صدور مجوزهای لازم، قطعا مشکلی برای همراهی شاگردان ژاوی در بازی اول فصل ندارد.

ضمن اینکه با توجه به فعال شدن اهرم چهارم باشگاه برای رفع مشکلات مالی، قراردادهای سایر بازیکنان جدید بارسلونا اعم از فرانک کسیه، آندریاس کریستنسن، رافینینا و ... هم تا ساعاتی دیگر در لالیگا ثبت خواهد شد تا بلوگرانا با همه توان فصل جدید را اغاز کند.

بارسلونا

طبق عکس بالا از سمت راست تصویر؛ کونده، رافینیا، لواندوفسکی، کریستنسن و کسیه پنج بازیکن جدید بارسلونا هستند که باید قرارداد آن‌ها تا ساعاتی دیگر در لالیگا ثبت شود.

در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر ناراحتی بازیکنانی چون آندریاس کریستنسن و فرانک کسیه و احتمال بازگشت آن‌ها به چلسی و میلان در فضای مجازی منتشر شد که برخی رسانه‌های نزدیک به باشگاه این موضوع را تکذیب کردند. با خبرهای منتشر شده توسط بیلد و اسپورت، به نظر می‌رسد که بارسلونا برای ثبت قراردهای بازیکنان جدید خود مشکلی نخواهد داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید