از دست رفتن پیروزی بارسا در لحظات پایانی با اخراج گاوی/ پیروزی راحت جلسی و کامبک دورتموند

بارسلونا در دیداری که از دقیقه 80 ده نفره شده بود با نتیجه 1-1 در مقابل گرانادا متوقف شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بارسلونا امشب در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لالیگا مهمان تیم رده سیزدهمی گرانادا بود که نهایتاً بازی دو تیم با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

بارسلونا کار را هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه 8 به گل اول دست پیدا کند. ضربه سر لوک دی‌ونگ وارد دروازه گرانادا شد اما مشخص شد که پیش از به ثمر رسیدن گل بازیکن دیگر بارسا در آفساید بوده است. این مسئله توسط VAR نیز تایید و گل بارسا مردود اعلام شد.

بارسلونا نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه 57 به گل اول دست پیدا کند. ارسال زیبای دنی آلوز به روی دروازه با ضربه سر تمام کننده لوک دی یونگ همراه شد تا نتیجه 1-0 شود.

بارسلونا و گرانادا

در دقیقه 80 کار برای بارسلونا دشوار شد چرا که ستاره جوان این تیم یعنی گاوی بعد از دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا بارسا با یک یار کمتر به کار ادامه دهد.

نهایتا در دقیقه 89 حملات گرانادا نتیجه داد و این تیم توانست گل تساوی را به ثمر برساند. بعد از یک کش و قوس روی ارسال کرنر آنتونیو پوئرتاس دروازه بارسلونا را باز کرد تا نتیجه 1-1 شود. در ادامه بازی نیز اتفاق رخ نداد تا این دیدار با همان نتیجه تساوی به پایان برسد.

بارسلونا و گرانادا

صعود آسان چلسی به دور چهارم FA CUP(عکس)

چلسی در یک بازی آسان موفق شد با نتیجه 5-1 چسترفیلد را شکست دهد و به مرحله بعدی جام حذفی انگلیس صعود کند.

چلسی امشب در چارچوب دور سوم رقابت های جام حذفی انگلیس به مصاف چسترفیلد رفت که در نهایت این بازی با نتیجه 5-0 به سود آبی های لندن به پایان رسید.

مطابق انتظار این چلسی بود که شروعی کاملاً هجومی و طوفانی داشت. در دقیقه 6 تیمو ورنر در مقابل دروازه خالی چسترفیلد قرار گرفت و موفق به گلزنی شد تا نتیجه 1-0 شود.

حملات چلسی ادامه داشت و این تیم در دقیقه 18 توانست گل دوم را هم وارد دروازه حریف کند. حرکت در عرض فوق العاده هادسون اودوی و ضربه زیباتر این بازیکن به گل دوم چلسی منجر شد. تنها دو دقیقه بعد این روملو لوکاکو بود که موفق شد برای بار سوم دروازه چسترفیلد را باز کند تا نتیجه 3-0 شود.

چلسی و چسترفیلد

چلسی در شروع نیمه دوم موفق شد روی یک ضربه ریباند توسط آندریاس کریستینسن به گل چهارم دست پیدا کند. چند دقیقه بعد خطا روی کریستین پولیسیچ باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. حکیم زیاش پشت توپ ایستاد و گلزنی کرد تا نتیجه 5-0 شود.

در دقیقه 80 چسترفیلد موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند. آکواسی آسانته موفق شد دروازه چلسی را باز کند تا بازی 5-1 شود. در ادامه نیز تغییری در نتیجه حاصل نشد تا شاگردان توماس توخل با یک برد پرگل راهی مرحله بعدی جام حذفی انگلیس شوند.

چلسی و چسترفیلد/ لوکاکو

چلسی و چسترفیلد

کامبک رویایی دورتموند در فرانکفورت/زنبورها در 2 دقیقه پیروز شدند

از هفته هجدهم رقابت های بوندس لیگا، بورسیا دورتموند در فرانکفورت میهمان اینتراخت بود و در شرایطی که با دو گل عقب افتاده بود در نهایت در دقایق پایانی با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی دست یافت.

زنبورها در شرایطی مقابل حریف خود صف آرایی کردند که بایرن مونیخ شب گذشته در مصاف با گلادباخ با نتیجه دو بر یک شکست خورده بود و آن ها امیدوار بودند با پیروزی در این بازی اختلاف خود در صدر جدول را کاهش دهند و در نهایت به 3 امتیاز ارزشمند این دیدار دست یافتند.

در این بازی رافائل بوره در دقایق 15 و 24 برای اینتراخت گلزنی کرد و در ادامه دورتموندی ها توانستند  ابتدا توسط تورگان هازارد در دقیقه 71 یکی از گل ها را جبران کنند و در ادامه در دو دقیقه توسط بلینگهام 87 و داهوود 89 به گل های تساوی و پیروزی بخش برسند.

دورتموند با این برد 37 امتیازی شد و رده دوم به 6 امتیاز بایرن مونیخ رسید.

اینتراخت فرانکفورت هم با 27 امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

صعود برنتفورد با حضور قدوس

در رقابت های فوتبال جام حذفی انگلیس، برنتفورد به مصاف پورت واله رفت و با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید.

در این بازی سامان قدوس بازیکن ایرانی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و 82 دقیقه بازی کرد.

برنتفورد با این برد راهی دور بعد شد.

دیدگاه تان را بنویسید