جی پلاس

مهاجم هلندی پرسپولیس را بیشتر بشناسید + عکس

پرسپولیس سرانجام از مهاجم خارجی جدید خود برای فصل پیش رو معرفی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، باشگاه پرسپولیس پس از کش و قوس‌های فراوان موفق شد یک مهاجم خارجی را برای تقویت خط حمله خود در فصل پیش رو جذب کند. قرمز پوشان پایتخت امروز (جمعه) 21 مرداد 1401 سرانجام از «یورگن لوکادیا» هلندی 28 ساله رونمایی کردند تا به حواشی چند روز اخیر و نگرانی هواداران خود درباره خط آتش این تیم برای فصل جدید لیگ برتر پایان دهند.

این بازیکن هلندی یک متر و 93 سانتی‌متری که پنج قهرمانی را با تیم «پی‌اس‌وی آیندهوون» در مسابقات لیگ هلند، سوپر کاپ و جام حذفی این کشور به دست آورده، طبق اخبار موجود برای یک فصل با سرخ پوشان پایتخت به توافق رسیده است.

یورگن لوکادیا

قیمت فعلی این مهاجم در سایت ترانسفر مارکت 2 میلیون یورو است که با چنین مبلغی می‌توان او را یکی از گران قیمت‌ترین بازیکنان شاغل در تاریخ لیگ برتر ایران معرفی کرد و با این حساب او گران‌ترین بازیکن فصل جدید لیگ برتر است؛ البته برحسب ارزش نه مبلغ قرارداد با پرسپولیس.

او در گران‌ترین انتقال تاریخ دوران فوتبال حرفه‌ای خود، فصل 2019/2020 با مبلغ 12 میلیون یورو از تیم برایتون انگلیس به هوفنهایم آلمان پیوسته است. البته شنیده می‌شود که مبلغ توافق او با باشگاه پرسپولیس تهران 800 هزار دلار بعلاوه 300 هزار دلار آپشن (1 میلیون و 100 هزار دلار) است که البته این موضوع رسمی نیست!

این مهاجم نوک هلندی فصل گذشته در تیم «وی‌اف‌ال بوخوم» آلمان حضور داشت، سابقه پوشیدن پیراهن برایتون را نیز دارد. با وجود قطعی بودن حضور این بازیکن در جمع قرمز‌های پایتخت و پیام تبریک باشگاه پرسپولیس به این بازیکن، فعلا قرارداد رسمی میان لوکادیا و سرخ پوشان به امضا نرسیده است که باید دید این اتفاق چه زمانی رخ خواهد داد.

دیدگاه تان را بنویسید