پدر ملوان، رئیس افتخاری و مادام العمر این تیم شد

بهمن صالح نیا، موسس و مربی پرافتخار ملوان به عنوان رئیس افتخاری و مادام العمر این تیم انتخاب شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، «بهمن صالح نیا» موسس و مربی پر افتخار ملوان بندرانزلی با حضور پژمان نوری و مازیار زارع به عنوان رئیس افتخاری و مادام العمر این باشگاه منصوب شد.

۲ روز مانده به آغاز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور با تصمیم هیئت مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی و در حضور جمعی از کارکنان و پیشکسوتان این باشگاه، بهمن صالح نیا به عنوان رئیس افتخاری و مادام العمر باشگاه ملوان بندرانزلی منصوب شد.

بهمن صالح نیا به عنوان مؤسس و پدر باشگاه ملوان بندرانزلی در سال ۱۳۴۸ بیش از سه دهه سرمربی ملوانان در سطح اول فوتبال کشور بوده و در طول این سال‌ها علاوه بر پرورش بازیکنان بزرگی چون غفور جهانی، عزیز اسپندار، علی نیاکانی، محمد احمدزاده، نصرت ایراندوست و سیروس قایقران مربی تیم ملی بزرگسال و سرمربی تیم ملی جوانان ایران را نیز در کارنامه خود دارد و با تیم ملی فوتبال ایران به مقام قهرمانی بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ تهران و سوم جام ملت‌های آسیا ۱۹۸۸ قطر دست یافته است.

صالح نیا به عنوان سرمربی با تیم ملوان سه بار به مقام قهرمانی جام حذفی، سه بار نایب قهرمانی جام حذفی ایران، دو بار مقام سوم لیگ ایران و یک بار مقام قهرمانی در مقدماتی جام باشگاه‌های آسیا دست یافته است.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساعت ۱۹ روز جمعه ۲۱ مرداد در ورزشگاه پاس قوامین تهران میهمان تیم فوتبال پیکان تهران است و در هفته دوم این دوره از رقابت‌ها در ساعت ۱۹:۳۰ پنج‌شنبه ۲۷ مرداد در ورزشگاه تختی انزلی میزبان تیم فوتبال استقلال تهران است.

دیدگاه تان را بنویسید