بازی های کشورهای اسلامی ۲۰۲۱

علیرضا کریمی: دوست نداشتم شرایط حضورم در بازی ها مهیا شود!

ملی پوش طلایی کشتی ایران در بازی های کشورهای اسلامی اعلام کرد که دوست نداشته شرایط حضورش در این بازی ها مهیا شود تا او بتواند تاسوعا و عاشورا به کربلا برود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علیرضا کریمی پس از کسب مدال طلای مسابقات کشتی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: مسابقات سختی بود و شاهد حضور چند کشتی‌گیر عنوان‌دار در این مسابقات بودیم و با توجه به در پیش بودن رقابت‌های قهرمانی جهان این رویداد محک خوبی برای کشتی‌گیران حاضر بود. با توجه به اینکه مدتی دور بودم و نتوانستم تمریناتم را به خوبی دنبال کنم، تمام تلاشم کسب نتیجه خوب در این بازی‌ها بود.

دارنده مدال طلای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی همچنین به در دست گرفتن پرچم منقش به نام حضرت ابوالفضل در مراسم اهدای مدال گفت: دوست داشتم مراسم تاسوعا و عاشورا را در کربلا باشم و صادقانه بخواهم بگویم دوست نداشتم کارهای مربوط به حضورم در این مسابقات انجام شود! اما قسمت این بود که در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی باشم و به مدال برسم و با در دست گرفتن پرچم حضرت‌ ابوالفضل بر روی سکو ارادت قلبی خودم را به اهل بیت نشان دهم.

 

 

محمدصادق فیروزپور کشتی‌گیر وزن ۷۴ کیلوگرم ایران پس از شکست در دیدار فینال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و رسیدن به مدال نقره گفت: تمام تلاشم را کردم تا به مدال طلا برسم اما کشتی خوبی نگرفتم و مقابل حریف آذربایجانی شکست خوردم. مراحل را به خوبی طی کردم و به هنگام رسیدن به نتیجه نهایی به مشکل خوردم و در نهایت نتوانستم به مدال طلا و آن نتیجه‌ای که دلخواهم بود، دست یابم.

ملی‌پوش کشتی آزاد ایران در پایان در مورد حضور در رویدادهای پیش رو نیز گفت: برای رویدادهای پیش رو تابع تصمیمات کادر فنی هستم.

 

دیدگاه تان را بنویسید