نامه فیفا دلیل بدون تماشاگر شدن بازی های لیگ برتر!

در حالی که سازمان لیگ مشکلات سامانه بلیت فروشی را علت بدون تماشاگر شدن بازی های لیگ برتر دانسته اما این مساله ناشی از نامه فیفا برای حضور زنان در ورزشگاه ها است.

لینک کوتاه کپی شد

دقایقی پیش سازمان لیگ در اطلاعیه عجیب و متناقضی اعلام کرد به دلیل مشکل در سامانه های بلیت فروشی تا اطلاع ثانوی بازی های لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار می شود اما به نظر می رسد مساله چیز دیگری است. 

طرفداری نوشت: در بیانیه سازمان لیگ آمده که بازی های لیگ بدون تماشاگر آغاز می شود و بهانه مسئولان در این بیانیه هم مشکل در سامانه بلیت فروشی بوده است.

این در حالی است که سایت بلیت فروشی بازی استقلال - سپاهان یکی از بهترین روزهای خود را از لحاظ سرویس دهی داشت و برای اولین بار هواداران بدون مشکل در حال خرید بلیت بودند اما ناگهان بلیت فروشی متوقف شد و چیزی که مسلم است این که دلیل برگزاری بازی ها بدون تماشاگر رعایت نشدن یکسری از الزاماتی است که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون برای برگزاری لیگ ابلاغ کرده اند، الزاماتی که همه خوب می دانند شامل چه بندهایی است و در همین راستا نیز ظاهرا در این بین مشکل در سامانه های بلیت فروشی فقط ظاهر قضیه است و مسئولان برگزاری بازی ها احتمالا به دنبال زمان خریدن هستند تا راهی برای دور زدن و نه حل کردن الزامات مذکور پیدا کنند.

رعایت نکردن این الزامات می تواند منجر به تعلیق فوتبال ایران شود و به همین دلیل اشکال در سامانه های بلیت فروشی فعلا تنها بهانه مناسب برای به تعویق انداختن رسیدگی به این الزامات بود. فراموش نکنید اگر بازی ها با حضور تماشاگر برگزار می شد و الزام فیفا رعایت نمی شد، هیچ توجیه ای برای این کار نداشتیم اما وقتی ورزشگاه خالی از تماشاگر باشد، می توان این گزارش را به فیفا ارائه کرد که به دلیل مشکل سامانه بلیت فروشی، باشگاه ها فعلا نمی توانند پذیرای تماشاگران خود باشند.

دیدگاه تان را بنویسید