لیگ برتر ایران جوان شد!/ مسن‌ترین بازیکن ایران کیست؟

با خداحافظی دو بازیکن باتجربه یعنی سیدجلال حسینی و قاسم حدادی فر از میادین فوتبال، میانگین سنی تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن کاهش یافت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، لیگ برتر بیست و دوم بدون بازیکنان همیشگی خود آغاز خواهد شد. سید جلال حسینی و قاسم حدادی‌فر که از بازیکنان باسابقه و قدیمی فوتبال ایران محسوب می‌شدند، در فصل جدید حضور ندارند و خیلی زود به عنوان مربی کار خود را شروع کردند.

سید جلال حسینی با 40 سال و قاسم حدادی فر با 38 سال سن از بازیکنان قدیمی و باتجربه فوتبال ایران بودند که هر دو نفر سابقه حضور در تیم ملی را هم دارند اما با شروع فصل جدید به جای حضور در زمین مسابقه، از روی نیمکت کار خود را دنبال خواهند کرد.

ذوب آهن و / قاسم حدادی فر

حسینی و حدادی‌فر که برای پرسپولیس و ذوب آهن بازی می‌کردند، با توجه به خداحافظی از فوتبال، میانگین سنی تیم‌های خود را هم کاهش خواهند داد و احتمالا میانگین سنی پرسپولیس و ذوب آهن کمتر از فصل گذشته خواهد بود. هر چند حدادی‌فر در ابتدای فصل گذشته با تارتار به مشکل خورد و یک سالی خانه نشین بود تا شرایط برای بازگشتش به میادین مهیا شود.

با رفتن این دو بازیکن، در حال حاضر محمدرضا خلعتبری مسن ترین بازیکن ایران است. او بعد از خود رضا خالقی فر، لوسیانو پریرا، شهاب گردان و مسعود شجاعی را می‌بیند که فقط چند روز از او کوچکتر هستند.

البته مسعود شجاعی به تازگی قراردادی دو ساله را با نساجی به امضا رسانده و فعلا خیال خداحافظی از فوتبال را ندارد و می خواهد تا 40 سالگی به بازی خود ادامه دهد.

دیدگاه تان را بنویسید