صحبت های عجیب پیروانی درباره شفاف سازی قراردادها

سرپرست تیم پرسپولیس در اظهارنظری عجیب خواهان عدم پرداختن به ماجرای شفاف سازی قراردادهای فوتبالی شد!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ افشین پیروانی درباره درامد فوتبالیست ها گفت: مگر فوتبالی‌ها به سراغ کارمندان، بیزینس من‌ها و کسانی که تجارت یا معامله می‌کنند، می‌روند؟ این دلیل نمی‌شود که همه انقدر حساس هستند و روی قرار داد فوتبالی‌ها وسواس به خرج می‌دهند. به صراحت می‌گویم نمی‌توان به صورت صددرصد شفاف سازی کرد که چه کسی چقدر گرفته و مبلغ قراردادش چگونه است. پس بهتر است ورود نکنند. قرارداد طرف مشخص است و مالیاتش را هم می‌دهد. هیچ امکاناتی هم نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: فوتبالیست مالیات می‌دهد اما بیمه نیست. اگر‌مصدوم شود و آسیب ببیند باید از جیب خودش هزینه کند. مشکلات و خلاهایی وجود دارد که فکر می‌کنم نباید به ریز موصوع ورود کنیم اما در نهایت شفاف سازی در هرکاری قشنگ و خوب است.

پیروانی در پایان گفت: وقتی در جام جهانی بین ۳۲ کشور دنیا پرچم کشور ما برافراشته می‌شود، می‌تواند بهترین تبلیغ و دستاورد باشد. وقتی با یک برد تا این حد در کشور ما شور و شعف به وجود می‌آید، نباید روی این موضوع انقدر حساس باشند. خیلی‌ها که به خودشان اجازه می‌دهند دلیلی ندارد ورود کنند.

پیروانی در حالی خواهان عدم شفاف سازی قراردادهاست که باشگاه پرسپولیس فصل گذشته یکی از موافقان افشای قراردادها بود. اما به نظر می رسد شرایط قراردادهای بسته شدن در این تیم امسال به گونه ای است که پیروانی تمایل به محرمانه ماندن قراردادها دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید