گزارش جی پلاس

مجهزترین توپخانه لیگ برتر

استقلال مجهزترین توپخانه لیگ برتر ایران را در اختیار دارد و احتمالا شاهد رقابت شدیدی در خط حمله این تیم خواهیم بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سجاد شهباززاده، پیمان بابایی، کاوه رضایی، کوین یامگا، ارسلان مطهری، آرمان رمضانی و احتمالا محمد محبی مهاجمان استقلال در فصل پیش رو خواهند بود. 

هنوز مشخص نیست ریکاردو ساپیتو با چه ترکیبی کار را در استقلال شروع خواهد کرد اما پر واضح است که این تعداد مهاجم برای ترکیب استقلال زیاد است. 

در کنار این مهاجمان، استقلال جوانان دیگری را هم مانند امیرعلی صادقی در اختیار دارد که در تمرینات و بازی های گذشته درخشان ظاهر شده اند. 

با این ترکیب پر و پیمان، استقلال قطعا قوی ترین خط حمله لیگ را از نظر بیشترین بازیکنان هجومی در اختیار دارد اما هنوز مشخص نیست که کدام یک از این بازیکنان در سیستم هجومی ساپینتو در ترکیب اصلی خواهند بود. 

حتی در صورت نهایی شدن جذب محمد محبی، شنیده می شود که ساپینتو روی نام یکی، دو مهاجم تیمش خط قرمز خواهد کشید تا به این ترتیب به ترکیب ایده آل خود در خط حمله دست یابد. 

نکته عجیب اینکه استقلالی ها قبل از جذب ساپینتو شروع به تمدید قرارداد با آرمان رمضانی، ارسلان مطهری و همینطور جذب سجاد شهباززاده کردند. 

حتی در روزهای اخیر اخباری هم درباره بازگشت مجدد مهدی قایدی به استقلال به گوش رسیده که به نظر می رسد با این ترافیک زیاد در خط حمله استقلال، یک جای کار می لنگد!

دیدگاه تان را بنویسید