رئیس آینتراخت فرانکفورت: مانه کدام خری است؟

رییس باشگاه آینتراخت فرانکفورت در آستانه بازی با بایرن مونیخ سادیو مانه را «خر» خطاب کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پیتر فیشر، رئیس آینتراخت فرانکفورت صحبت های عجیبی را درباره سادیو مانه، ستاره جدید بایرن مونیخ به زبان آورده و او را "خر" خطاب کرده است! البته او کمی بعد این صحبت ها را تکذیب کرد. 

حال پیتر فیشر رئیس آینتراخت فرانکفورت در مصاحبه با (RTL) در مورد رویارویی با بایرن مونیخ و جذب سادیو مانه توسط این تیم صحبت کرده است. هنگامی که از فیشر در مورد مانه سوال شد، گفت: مانه کدام خری است؟ در هر حال ما همیشه حتی زمانی که روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ بود، مقابل آن‌ها به نسبت عملکرد خوبی داشتیم.

فیشر در مورد بازی مقابل بایرن مونیخ، گفت:  بایرن تیم فوق العاده‌ای دارد. فوق العاده سریع در جناحین، هافبک‌های خوب، پرسینگی با شدت بالا، این‌ها بخشی از ویژگی‌های آن‌‌ها است. جو پرشوری در استادیوم برقرار خواهد بود. انرژی که به تیم فشار می‌آورد. البته که ما شانس داریم. اگر تساوی کنیم، من گریه نمی‌کنم.

هر چند که فیشر بعد‌تر در مصاحبه با (AZ) در مورد اظهارات خود درباره مانه توضیح داد. او گفت: همه می‌دانند که من علاقه زیادی به لیورپول دارم. به همین دلیل چنین چیزی را به شوخی به زبان انگلیسی گفتم. می‌دانم او یک مهاجم فوق العاده است و یک دارایی ارزشمند برای لیگ به حساب می‌آید.

دیدگاه تان را بنویسید