پیام احساسی مسی به لوئیس سوارس

پس از جدایی سوارس از اتلتیکو مادرید و پیوستن او به ناسیونال اروگوئه، لیونل مسی پیامی احساسی برای دوست و همبازی قدیمی خود داشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از انتقال سوارس به ناسیونال اروگوئه، تیمی که فوتبالش را از آنجا شروع کرده بود، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پیامی برای همبازی سابق خود منتشر کرد. 

لوییز سوارس پس از سال‌ها حضور در فوتبال اروپا بار دیگر به باشگاه دوران کودکی‌اش، ناسیونال اروگوئه پیوست و با استقبالی خارق‌العاده از سوی تماشاگران این باشگاه روبرو شد.

در جریان مراسم معارفه سوارس، لیونل مسی نیز پیامی را برای دوست اروگوئه‌ای خود ارسال کرد و ضمن آرزوی بهترین‌ها برای او، خاطره تلخ هواداران نیوولز اولدبویز در سال ۱۹۸۸ را نیز دوباره زنده کرد. نیوولز در حالی فینال آن سال کوپا لیبرتادورس را مقابل ناسیونال برگزار کرد که گابریل باتیستوتای جوان را در کنار جراردو مارتینو (سرمربی سابق بارسلونا و تیم ملی آرژانتین) در ترکیب خود داشت اما در نهایت در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با حساب ۳-۱ شکست خورد.

فوق‌ستاره آرژانتینی در پیام ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته خطاب به سوارس گفت:«هی گوردو (لقب مسی برای سوارس)! خوب، تو الان آنجا هستی و من می‌خواستم تو را در آغوش بگیرم و بهترین‌ها را در این فصل برایت آرزو کنم. من می‌دانم که چقدر برای تو مهم است که پس از مدت ها به کشور خود، خانه خود، به ناسیونال برمی‌گردی و چند ماه دیگر برای جام جهانی آماده شوی. بهترین‌ها را برایت آرزو دارم. حالا من باید از اینجا ناسیونال را دنبال کنم. ما، هواداران نیوول، خاطرات خوبی از ناسیونال نداریم اما می دانی که چقدر برای من مهم هستی و برای هر چیزی که نیاز داری آماده‌ام. هی گوردو، همانطور که گفتم، برای تو بهترین ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم به زودی تو را ببینیم. تو را بغل می‌کنم. خداحافظ.»

مسی هم‌چنین جت خصوصی 12 میلیون یورویی خود را در اختیار سوارس قرار داد تا با آن راهی اروگوئه شود.

دیدگاه تان را بنویسید