پیام احساسی مسی برای سوآرس

فوق ستاره آرژانتینی فوتبال جهان پیامی به مناسبت بازگشت هم تیمی سابقش به اروگونه منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سوارس پس از سال‌ها حضور در فوتبال اروپا تصمیم گرفت بار دیگر به اروگوئه برگردد و حالا قراردادی یک ساله را با باشگاه ناسیونال امضا کرده است. 

این بازیکن در طول دوران حضورش در بارسلونا رابطه بسیار نزدیک و صمیمانه‌ای را با مسی شکل داد و این دوستی به بیرون از زمین فوتبال هم کشید تا آنها به بهترین دوستان یکدیگر تبدیل شوند. 

جدایی نه چندان محترمانه این ستاره اروگوئه‌ای از بارسا تاثیر بسیار بدی روی مسی گذاشت و این بازیکن حتی با انتشار متنی در اینستاگرامش به شدت نسبت به رفتاری که از سوی مدیران این باشگاه با سوارس شده بود اعتراض کرد تا صمیمیتش با این بازیکن را نشان دهد. 

حالا مسی با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت برگزاری مراسم معارفه سوارس در ناسیونال بار دیگر او را شگفت‌زده کرده و رابطه نزدیکش با او را به تصویر کشیده است. 

مسی در این پیام ویدیویی گفت: من در مرحله بعدی از زندگی حرفه‌ای برای تو آرزوی موفقیت دارم. می‌دانم که بازگشت به خانه، به ناسیونال و به کشورت برای تو چقدر مهم بود. حالا زمان آن رسیده که برای جام جهانی آماده شوی چون این رقابت‌ها خیلی زود شروع می‌شود.

او در ادامه با اشاره به رقابت باشگاه قدیمی خودش با ناسیونال اضافه کرد: ما هواداران نیوولز (الدبویز) خاطرات خوبی از ناسیونال نداریم اما تو می‌دانی که من چقدر دوستت دارم و حالا به خاطر تو ناسیونال را دنبال خواهم کرد. بهترین‌ها را برای تو آرزو می‌کنم. امیدوارم به زودی با هم ملاقات کنیم.

سوارز از تماشای این پیام ویدیویی بسیار خوشحال و احساساتی شد و مشخص بود که انتظار دیدن تصویر دوست قدیمی‌اش در این مراسم را نداشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید