خداحافظی لواندوفسکی در مونیخ با شعار "زنده باد بنزما"!+ عکس

مهاجم جنجالی بارسلونا برای خداحافظی از دوستانش به مونیخ برگشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، روبرت لواندوفسکی بعد از ۸ سال حضور در بایرن مونیخ تصمیم گرفت که از این تیم جدا شود.

این مهاجم لهستانی بایرن را به مقصد بارسلونا ترک کرد البته این جدایی با رضایت باشگاه بایرن همراه نبود.

لواندوفسکی یک فصل دیگر با بایرن مونیخ قرارداد داشت و باشگاه مخالف این جدایی بود اما اصرار او باعث شد که درنهایت باشگاه بایرن مونیخ هم با این جدایی موافقت کند.

این مهاجم باتجربه در بین هواداران بایرن از محبوبیت زیادی برخوردار بود. او قول داده بود که به شهر مونیخ برخواهد گشت چرا که با مسئولان و کارمندان باشگاه بایرن خداحافظی مناسبی نکرده است.

لواندوفسکی امروز به وعده خود وفا کرد و در باشگاه بایرن مونیخ حاضر شد. نکته جالب اینکه تعدادی از هواداران بایرن جلوی باشگاه حاضر شدند و با شعار زنده باد رئال مادرید و زنده باد کریم بنزما اعتراض خود را به این بازیکن نشان دادند.

لواندوفسکی اخیرا سخنانی را علیه بعضی از مدیران بایرن مونیخ بر زبان آورد و آن‌ها را به نشر اکاذیب متهم کرد و این باعث شد تا حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن هم جواب او را بدهد با این حال این باعث نشد تا او وعده خود را فراموش کند و امروز به مونیخ سفر کرد تا به وعده‌اش عمل کرده باشد.

این مهاجم لهستانی یکی از بهترین مهاجمان تاریخ باشگاه بایرن به شمار می‌آید که رکوردهای زیادی را به نام خود به ثبت رساند البته او شروع خوبی در بارسلونا نداشته و در سه بازی که با پیراهن این تیم به میدان رفته موفق به گلزنی نشده است.

روبرت لواندوفسکی

دیدگاه تان را بنویسید