پاسخ حمیدزیچ به لواندوفسکی: پدرم عکس رفتار او را به من آموخته

صالح حمیدزیچ پاسخ اتهامات لواندوفسکی را داد تا اینگونه دعوای دو طرف ادامه داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، روبرت لواندوفسکی روزهای درخشانی را با پیراهن بایرن مونیخ تجربه کرد و رکوردهای زیادی را به نام خود به ثبت رساند. این مهاجم لهستانی بعد از 8 سال حضور در بایرن مونیخ از این تیم جدا شد.

او درحالی بایرن را به مقصد بارسلونا ترک کرد که با تیم آلمانی قرارداد داشت و این باعث شد تا فضای بدی علیه او به وجود آید.

لواندوفسکی اخیرا به انتقاد از سران باشگاه بایرن مونیخ پرداخت و آنها را متهم به نشر اکاذیب کرد تا او را برابر هواداران بایرن قرار دهند.

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه بایرن به این اتهام لواندوفسکی واکنش نشان داد. او گفت: چنین چیزی در باشگاه بایرن وجود ندارد. ما هیچ بازیکنی را برابر هواداران قرار نمی دهیم. واقعا سخنان و رفتار لواندوفسکی را نمی‌فهمم. پدرم عکس رفتار لواندوفسکی را به من آموخته است.

مدیر ورزشی بایرن مونیخ ادامه داد: پدرم به من آموخته، وقتی جایی را ترک می‌کنم همه درهای بازگشت را به روی خودم نبندم. لواندوفسکی اکنون چنین رفتاری از خود نشان می‌دهد.

لواندوفسکی روزهای درخشانی را در بایرن مونیخ پشت سرگذاشت و به راحتی گل زنی می‌کرد اما او در بارسلونا شروع خوبی نداشته است و در سه بازی آغازین خود موفق به گلزنی نشده است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید