پوچتینو: خوش شانس بودم کنار مسی زندگی کردم!

سرمربی اسبق پاری سن ژرمن مسی را بهترین بازیکن جهان می داند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ناکامی دوباره در لیگ قهرمانان و شکست دراماتیک برابر رئال مادرید باعث شد مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن بعد از دو سال شغل خود را از دست بدهد. اخباری در مورد عدم تمایل کیلیان امباپه به ماندن این سرمربی در باشگاه شنیده شده بود، اما پوچتینو این شایعات را تکذیب کرده و ستاره فرانسوی را یکی از بهترین های جهان فوتبال توصیف کرد.

مائوریسیو پوچتینو گفت: من فکر می کنم پاری سن ژرمن تمام تلاش ممکن را برای حفظ کیلیان امباپه انجام داد و من نیز با این کار موافق بودم. او یکی از بهترین بازیکنان امروز فوتبال جهان است و من فکر می‌کنم که پاری سن ژرمن با داشتن منابع لازم برای انجام این کار، در نهایت امباپه را متقاعد کرد که بماند.

وی ادامه داد: اما من فکر نمی‌کنم کیلیان امباپه کسی باشد که پروژه جدید را طراحی کرده و در واقع باعث جدایی من شده باشد. افراد تصمیم گیرنده در پاری سن ژرمن و در این مورد خاص رئیس باشگاه، به این نتیجه رسید که راحت ترین کار، اجرای پروژه ای جدیدی در پاریس است.

سرمربی اسبق تاتنهام درباره کار کردن با مسی نیز گفت: به نظر من او بهترین بازیکن جهان است و در این مورد شکی نیست و همچنین پس از مسی، بی تردید امباپه نامزد دریافت این عنوان است. البته نباید نیمار را فراموش کرد که به نظر من یکی از بهترین بازیکنان جهان است. اما مسی از نظر جسمانی در بهترین شرایط خود قرار دارد و فکر می کنم او از انرژی و توانایی لازم برای رهبری و رسیدن به جام جهانی را در شرایطی فوق العاده، برخوردار است. به لطف فوتبال، خوش شانس بودم که در این مدت لحظات زیادی را در کنار مسی زندگی کردم.

 

دیدگاه تان را بنویسید