وقتی گواردیولا روش محافظت از مسی را به پوچتینو یاد داد!

پپ گواردیولا در خصوص تعویض شدن مسی در بازی اخیر پاریس مقابل لیون، به پوچتینو توصیه‌هایی را گوشزد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، یکشنبه شب در فوتبال فرانسه، پاری سن ژرمن در «پارک دو پرنس» مقابل لیون در لحظات آخر به صورت دراماتیکی به برتری رسید و توانست جشنی باشکوه در پاریس برپا کند.

بازیکنانی مثل نیمار در پایان مسابقه به سمت طرفداران رفتند و با آنها خوشحالی کردند ولی خبری از مسی نبود زیرا این بازیکن به خاطر تعویض شدنش اصلا احساس رضایت نداشت. او در موقع تعویض حتی به پوچتینو دست نداد و با ناراحتی به سمت نیمکت رفت. حتی رسانه‌های اروپایی منتشر کردند که او پس از گلزنی خوشحالی خیلی سردی از خودش نشان داد.

پپ گواردیولا که 4 سال درخشان و رویایی را با لئو مسی گذرانده، در این خصوص صحبت کرد و به پوچتینو گفت که نباید مسی را تعویض کند. 

سرمربی اسبق بارسلونا اظهار داشت: شما اتفاقا باید نکات کمی را به مسی بگویید. شما باید از او محافظت کنید و بازیکنانی را کنارش بگذارید که از او مراقبت کنند. شما باید خیلی دقیق به او گوش کنید که می‌خواهد چه نکته‌ای را بگوید. چنین بازیکنی هیچ وقت نباید تعویض شود.

گواردیولا گفت: فراموش نکنید، او نباید تعویض شود و از بازی بیرون بیاید.اتفاقا او باید تا انتها در زمین مسابقه بماند و در پایان بازی توسط تماشاگران تشویق شود. 

میرر انگلیس با انتشار این جملات از پپ گواردیولا نوشت که پوچتینو باید از درس‌های سرمربی منچسترسیتی درس بگیرد. باید فرمولی را کشف کند که هم بتواند باعث حفظ کردن او از مصدومیت بشود و هم بتواند بیشترین میزان بازی به او برسد. 

لیونل مسی البته با مصدومیت «کوفتکی استخوان زانوی پای چپ» دست و پنجه نرم می‌کند و در بازی امشب پاریس مقابل متز در ترکیب نخواهد بود. 

 

دیدگاه تان را بنویسید