قدم های نامطمئن لیورپول در آستانه تقابل مهم با سیتی

شاگردان یورگن کلوپ در ادامه بازی های تدارکاتی خود در تابستان با یک گل مغلوب سالزبورگ شدند تا شروع نه چندان خوب این تیم ادامه داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بعد از باخت سنگین به منچستر یونایتد و پیروزی پرگل مقابل لایپزیش، شکست لیورپول مقابل سالزبورگ در فاصله چند روز تا حضور در سوپرجام انگلیس موسوم به جام خیریه مقابل منچستر سیتی، نگرانی هایی درباره قرمزهای لیورپول وجود دارد.

شاگردان یورگن کلوپ که در ادامه اردوی پیش‌فصل تابستانی خود در اتریش به سر می‌برند امشب در یک بازی دوستانه به مصاف سالزبورگ رفتند و با نتیجه 1-0 شکست خوردند.

بازی امشب مقابل سالزبورگ با اینکه دیداری دوستانه و تدارکاتی بود اما برای لیورپول اهمیتی بیشتر از بازی‌های قبلی داشت. چرا که شاگردان کلوپ روز شنبه در یک بازی رسمی، در فینال کامیونیتی‌شیلد، به مصاف منچسترسیتی می‌روند. دیداری که با توجه به رقابت بزرگ دو تیم در فصل‌های اخیر، از اهمیتی ویژه برخوردار است.

یورگن کلوپ در بازی امروز مقابل سالزبورگ‌، داروین نونیز را از ابتدا به‌عنوان مهاجم نوک به میدان فرستاد و فابیو کاروالیو و هاروی الیوت در دو طرف او قرار گرفتند. نونیز که در دیدار قبلی مقابل لایپزیش درخشان ظاهر شد و چهار گل به ثمر رساند در بازی امروز نتوانست درخشش خود در آلمان را تکرار کند.

لیورپول در دقیقه 31 دروازه خود را توسط بنجامین ششکو، ستاره جوان سالزبورگ بازشده دید. ستاره جوانی که گفته می‌شود منچستریونایتد قصد دارد او را به‌خدمت بگیرد. نیمه اول با همین نتیجه به سود تیم اتریشی به پایان رسید.

کلوپ در نیمه دوم، در دو مقطع دست به انجام تعویض‌های متعدد زد و سیمای تیمش را به کلی تغییر داد. در اولین موج تعویض‌ها داروین نونیز جایش را به روبرتو فیرمینو داد. نبی کیتا و جیمز میلنرِ کاپیتان هم از زمین بیرون رفتند.

موج دوم تعویض‌های کلوپ در دقیقه 60 انجام شد. فن‌دایک، ماتیپ، الکساندر آرنولد، تیاگو آلکانتارا، جردن هندرسون و فابینیو در این دقیقه وارد زمین شدند. مهمترین بازیکنانی که کلوپ در این موج از تعویض‌ها به میدان فرستاد محمد صلاح و لوئیس دیاز بودند. صلاح به جای هاروی الیوت؛ و دیاز به جای کاروالیو به میدان رفتند تا در دو طرف فیرمینو بازی کنند.

همه تغییرهای کلوپ و تلاش ستاره‌های تازه‌نفس لیورپول اما مثمر ثمر نبود تا در پایان شاگردان کلوپ، پیش از دیدار روز شنبه مقابل منچسترسیتی، از اتریش با یک شکست به خانه برگردند.

دیدگاه تان را بنویسید