عمل موفقیت آمیز برای درمان سرطان مهاجم دورتموند

سباستین هالر، مهاجم دورتموند که به سرطان بیضه مبتلا شده بود، عمل موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سباستین هالر، مهاجم بوروسیا دورتموند عمل موفقیت‌آمیزی برای برداشتن تومور سرطانی پشت سر گذاشته است.

بازیکن ملی پوش ساحل عاج که به تازگی به دورتموند پیوسته است، اوایل این ماه به سرطان بیضه مبتلا شد. پزشکان گزارش داده‌اند که اولین عمل جراحی وی موفقیت‌آمیز بوده است.

سباستین کِل، مدیر ورزشی این باشگاه تأیید کرد، سباستین هالر، مهاجم بوروسیا دورتموند، عمل موفقیت آمیزی برای برداشتن تومور انجام داده است. این بازیکن ۲۸ ساله تابستان امسال با قراردادی ۳۴.۵ میلیون یورویی از آژاکس هلند به دورتموند آلمان پیوست.

مدیر ورزشی دورتموند در مورد نخستین عمل جراحی هالر گفت: عمل خیلی خوب پیش رفت و او در مسیر درستی قرار دارد. او فوق‌العاده باثبات و بسیار خوشبین بود. به ما گفته بود که کار خود را انجام دهید و تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار بگیرید.

هالر به هم تیمی‌های جدیدش قول داده بود که بهبود می‌یابد و پس از بازگشت به مستطیل سبز، با آن‌ها به پیروزی‌های زیادی می‌رسد.

هنوز مشخص نشده است که این مهاجم چه زمانی می‌تواند برای دورتموند بازی کند، اما کهل تصریح کرد: او قطعاً برای چند ماه آینده از میادین دور خواهد بود. فعلاً نمی‌توانیم روی هالر حساب کنیم و باید به فکر چاره باشیم. دوری او کاملاً غیرمنتظره بود.

از آنجایی که دورتموند احتمالاً برای مدتی خرید جدیدی نخواهد داشت، مدیران این باشگاه تمام تمرکز خود را بر روی جذب یک مهاجم جایگزین گذاشته‌اند تا حداقل از تنها فرصت باقیمانده برای خرید استفاده کنند. هالر که پس از انتقال هالند به منچسترسیتی خریداری شد، تا مدت نامعلومی در دسترس نیست.

کهل اعتراف کرده است که دورتموند به دنبال گزینه دیگری برای اضافه کردن به خط حمله با دستور سرمربی تیم، ادین ترزیچ قبل از شروع فصل جدید است. وی گفت: ما برای سناریوهای مختلف آماده می‌شویم. روی گزینه‌ها و ایده‌های مختلف کار می‌کنیم. در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست.‌

 

دیدگاه تان را بنویسید