بازیکن دورتموند به سرطان مبتلا شد

بازیکن ساحل عاجی دورتموند به سرطان مبتلا شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سباستین آلر که فصل گذشته در آژاکس نمایش های درخشانی داشت، در این تابستان با انتقالی 32 میلیون دلاری به دورتموند پیوست اما اکنون مشخص شده که دچار سرطان بیضه شده است و باید تور پیش فصل زردها در سوئیس را ترک کند.

در بیانیه باشگاه دورتموند آمده است:" سباستین آلر، مهاجم بروسیا دورتموند، باید کمپ تمرینی تیم در باد راگاز سوئیس را به دلیل بیماری ترک می‌کرد و راهی دورتموند شده است.
این مهاجم 28 ساله اهل ساحل عاج بعد از تمرین روز دوشنبه احساس ناخوشی کرد. در جریان معاینات پزشکی جامع، در نهایت یک تومور در بیضه‌های او تشخیص داده شد. 

در طول روزهای پیش رو معاینات بیشتری در مرکز پزشکی ویژه روی او انجام خواهد شد. باشگاه دورتموند از همه می خواهد تا حریم خصوصی این بازیکن و خانواده اش رعایت شود و سوالات بیشتری در مورد بیماری او پرسیده نشود.

به محض اینکه اطلاعات بیشتری به دست بیاید، ما با مشورت با خود بازیکن، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد."

سباستین کل، مدیر ورزشی دورتموند هم گفت:" این خبر امروز شوک بزرگی برای سباستین آلر و همه ما بود. همه خانواده دورتموند برای سباستین بهبودی سریع آرزو می کند و امیدواریم خیلی زود بار دیگر او را در آغوش بگیریم.  ما هرکاری که از دست مان بربیاید انجام می دهیم تا او بهترین درمان ممکن را پشت سر بگذارد."

او که برای همه رده های سنی فرانسه بازی کرده، در رده بزرگسالان ترجیح داد پیراهن تیم ملی ساحل عاج را به تن کند.


او فصل گذشته هم با پیراهن آژاکس نمایش های درخشانی در لیگ قهرمانان ارائه داد و با زدن 11 گل، بعد از کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی، سومین گلزن برتر این رقابت ها بود.
او در دیدار مقابل اسپورتینگ لیسبون در هفته اول مرحله گروهی 4 گل زد تا به اولین بازیکن بعد از مارکو فان باستن در سال 1992 تبدیل شود که در اولین بازی اش در این رقابت ها چهار بار دروازه حریف را باز می کند.

دیدگاه تان را بنویسید