لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲

فرانسه با عبور از ژاپن به نیمه نهایی رسید

تیم ملی والیبال فرانسه راهی نیمه نهایی لیگ ملت های والیبال شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، دومین روز مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های والیبال سال 2022 امروز (پنج‌‌شنبه 30 تیرماه) با دو دیدار در شهر بولوینا ایتالیا پیگیری می‌شود.

در نخستین دیدار تیم‌های فرانسه و ژاپن به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان آندره جیانی سرمربی فرانسه با اقتدار و نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند. فرانسه با کسب این پیروزی حریف ایتالیا در مرحله نیمه‌نهایی شد.

ژاپنی‌ها در این مسابقه با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 16 و 25 بر 20 مغلوب حریف خود شدند تا به کار خود در این رقابت پایان دهند.

اروین انگاپت و استفان بویر از تیم فرانسه و ران تاکاهاشی و یوکی ایشیکاوا به دلیل مصدومیت در این مسابقه حساس حضور نداشتند.

تیم‌های فرانسه و ژاپن در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها جایگاه چهارم و پنجم جدول را به دست آوردند.

در آخرین دیدار این مرحله، تیم ملی والیبال ایران نیز از ساعت 23 و 30 دقیقه به مصاف لهستان می‌رود و برنده این مسابقه حریف آمریکا در دیدار مرحله نیمه‌نهایی خواهد شد.

ایرانی‌های زیادی در سالن یونیپول بولونیا حضور داشتند که شاهد شکست نماینده آسیا برابر فرانسه بودند تا در ادامه آماده همراهی کردن ملی‌پوشان ایران برابر لهستان شوند.

در دو دیدار روز نخست مرحله یک چهارم نهایی تیم‌های آمریکا و ایتالیا به ترتیب موفق به شکست سه بر یک برزیل و هلند شدند. فرانسه نخستین تیمی است که در این مرحله در سه ست متوالی حریف خود را شکست داد.

مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌ها 2022 روز شنبه یکم مردادماه با دو دیدار در شهر بولونیا پیگیری خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید