تغییر نام لواندوفسکی در مراسم معارفه با پیراهن بارسلونا!+عکس

مراسم معارفه لواندوفسکی با پیراهن بارسلونا در میامی آمریکا برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،  مراسم رسمی رونمایی از خرید جدید بارسلونا، رابرت لواندوفسکی، در ایالات متحده انجام شد. 

در ساعات گذشته بارسلونا رسما اعلام کرد که ستاره لهستانی پای قراردادش با این باشگاه را امضا کرد و از این پس بازیکن بلوگرانا خواهد بود. بعد از انتشار چند ویدیو و عکس اولیه، باشگاه بارسلونا حالا تصاویر بیشتری از مراسم معارفه لوا منتشر کرد که او را درحالی‌که پیراهن بارسلونا را به تن دارد در کنار خوان لاپورتا، رئیس باشگاه، نشان می‌دهد.

این ستاره لهستانی اولین کلمات خود را به زبان اسپانیایی بیان کرد: "سلام، اسم من رابرت است، اهل لهستان هستم و در بارسلونا زندگی می‌کنم."

در ادامه او به زبان انگلیسی گفت: "پروسه انتقال به بارسا آسان نبود، اما آنچه در روزهای اخیر اتفاق افتاده باورنکردنی بود. حضور احتمالی در ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید؟ در روزهای اخیر توانستم یک جلسه تمرین انجام دهم، اکنون آماده هستم تا وارد تیم شوم و امیدوارم بتوانم در بازی بعدی به میدان بروم. 

قصد دارم به‌عنوان یک مهاجم تیم تا می‌توانم گل‌های زیادی به ثمر برسانم و آنچه برای پیروزی تیم در طول فصل لازم است؛ انجام دهم و این چالشِ پیش روی من است. در فوتبال شما باید بخواهید که برنده شوید و من برای همین هدف اینجا هستم. از حضور در اینجا بسیار خوشحالم و بارسلونا تیمی با پتانسیل فوق العاده است. ما این قابلیت را در بازی دیروز تیم دیدیم و من آماده هستم تا بخشی از این باشگاه بزرگ باشم، تیمی که تاریخ بزرگی را یدک می‌کشد.

این بازیکن لهستانی از مدت‌ها قبل و با پایان فصل گذشته به شکلی علنی اعلام کرده بود که دیگر تصمیمی برای ادامه حضور در بایرن ندارد و می‌خواهد این تیم را به مقصد بارسلونا ترک کند تا تجربه جدیدی را در سال‌های پایانی فوتبالش داشته باشد.

در ابتدای مراسم خوان لاپورتا با عبارت جالبی خطاب به لواندوفسکی گفت: سلام لوانگلسکی!

خوان لاپورتا نیز در خلال این مراسم در میامی گفت: "رابرت لواندوفسکی، تو تمام تلاشت را برای آمدن به بارسلونا انجام دادی و خیلی برای این انتقال زحمت کشیدی. به بازیکنانی مثل تو نیاز داریم و می‌دانیم که تو مردی سخت کوش هستی. ما برای داشتن یک تیم رقابتی تلاش می‌کنیم."

در نهایت پیشنهاد 45 میلیون به‌علاوه پنج میلیون یورو بند پاداشی که از سوی بارسا به مدیران این باشگاه آلمانی ارائه شد، مورد قبول آنها قرار گرفت و لوا موفق شد به رویای پوشیدن پیراهن این تیم برسد.

روز بزرگ هواداران بارسلونا فرا رسید. رابرت لواندوفسکی بلافاصله پس از این توافق به اردوی تمرینی پیش فصل بارسا در آمریکا ملحق شده بود اما این باشگاه تنها ساعاتی قبل با انتشار چند تصویر و ویدیوهای جالب در صفحات اجتماعی خود به‌صورت رسمی از این خرید جدید رونمایی کرد. تصاویر جدید بارسلونا، او را در کنار خوان لاپورتا نشان می‌دهد. لواندوفسکی در بخش دیگری از تصاویر، به هواداران بارسلونا علامت موفقیت نشان می‌دهد. 

روبرت لواندوفسکی

روبرت لواندوفسکی

روبرت لواندوفسکی

دیدگاه تان را بنویسید