در گفت وگو با جی پلاس مطرح شد؛

گلایه های تند فوتسالیست زن ایران از فدراسیون فوتبال: دیگر خسته شدم و هیچ چیز برایم مهم نیست

ملی پوش فوتسال بانوان ایران گفت: این همه حرف می‌زنیم و عمر فوتسالی ما تمام شد اما هیچ گوش شنوایی وجود ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

سارا شیربیگی ملی پوش ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص شرایط فوتسال زنان گفت: فعلا بازی‌‌‌‌ها شروع نشده و در حال حاضر همه بازیکنان تمرینات انفرادی خودشان را انجام می‌دهند؛ طبق اعلام هم که پنجم مرداد قرعه کشی لیگ و اواخر شهریور هم آغاز مسابقات است.

او با اشاره به انصراف  دو سه تیم از سوپر لیگ گفت: شنیده‌ام دو سه تیم می‌خواهند از رقابت‌های سوپر لیگ انصراف بدهند. ما پوشش رسانه ای مناسبی در فوتسال نداریم و وقتی هم این اتفاقات رخ می‌دهد هیچ اسپانسری دیگر حمایت نمی‌کند و ترجیح می‌دهند برای تیم‌ها و رشته‌هایی هزینه کنند که دیده شوند. شرایط فوتسال که روز به روز بدتر می‌شود و اسپانسرها هم به خاطر هزینه‌های بالا به این رشته نمی‌آیند.

شیربیگی همچنین با اشاره به وضعیت بد قراردادهای بازیکنان گفت: قراردادها اصلا راضی کننده نیست؛ یعنی اگر بخواهیم مقایسه کنیم حتی نسبت به فوتبال بانوان هم خیلی کمتر است. وقتی باشگاهی مثلا دو میلیارد هزینه می‌کند اما هیچ پوشش خبری ندارد روز به روز همین بودجه را هم کمتر می کند بازیکنان با مبالغ پایین قرارداد می‌بندند و از طرفی فقط دو سه باشگاه هستند که تسویه می‌کنند. فدراسیون باید فکری به حال فوتسال کند چون روز به روز به جای پیشرفت، پسرفت می‌کنیم.

ملی پوش فوتسال زنان در خصوص برگزار نشدن اردوهای تیم ملی تصریح کرد: وقتی فدراسیون هیچ تصمیمی برای فوتسال نمی‌گیرد؛ وقتی سه سال است که این رشته در تعطیلات به سر می‌برد چه باید بگوییم؟ قاعدتا لیگ برای کمک به تیم ملی برگزار می‌شود و وقتی تیم ملی نداریم لیگ هم جذابیتش مثل سابق نیست اما همچنان به همین صورت ادامه می‌دهند تا ببینیم چه می‌شود. ما هرچه قدر هم حرف بزنیم کاری انجام نمی‌دهند پس خودمان را خسته نکنیم بهتر است.

ساراشیربیگی در پایان صحبت‌های خود گفت: از مشکلات ما غیر از دیده نشدن، عدم حضور آقایان در مسابقات است. من به شخصه دیگر هیچ انتظاری از کسی ندارم؛ چه انتظاری؟! این همه حرف می‌زنیم و عمر فوتسالی ما تمام شد. هرچه هم می‌گوییم مگر کسی گوش می‌دهد؟! واقعا دیگر از شرایط خسته شدیم و برای من مهم نیست می‌خواهند اردو تشکیل بدهند یا نه. تا یک جایی اعتراض می‌کنیم؛ نه که بگویم تیم ملی برای من مهم نیست اما وقتی برای فدراسیون اهمیتی ندارد و چیزهای دیگر در اولویتشان قرار دارد چه بگویم؟

 

دیدگاه تان را بنویسید