برکناری شش روزه اسکوچیچ سوژه رسانه های اروپایی

نشریات اروپایی نسبت به برکناری و بازگشت اسکوچیچ واکنش نشان دادند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تصمیم فدراسیون فوتبال در برکناری اسکوچیچ توسط کمیته فنی و بازگرداندن او توسط هیات رئیس به اندازه کافی غیرمنتظره بود که واکنش رسانه های غربی را به دنبال داشته باشد. نشریه «اکیپ» فرانسه در این زمینه نوشت: فدراسیون فوتبال ایران بعد از برکناری دراگان اسکوچیچ به دلیل عدم صلاحیت بعد از 6 روز دوباره از تصمیمش برگشت و این مربی کروات به سمتش برگرداند.

نشریه «اوجوگو» پرتغال تعبیر متفاوتی از بازگشت اسکوچیچ داشت و نوشت: فدراسیون فوتبال ایران 6 روز پیش دراگان اسکوچیچ را از سمتش برکنار کرد ولی تصمیم خود را برگرداند. اما دراگان اسکوچیچ با وجود برکناری اش از سوی فدراسیون فوتبال ایران دوباره قبول کرد تا هدایت تیم ملی ایران را برعهده بگیرد.

سایت «وردساکر» انگلیس در گزارشی از بازگشت اسکوچیچ بعد از 6 روز از برکناری اش تعجب کرد و نوشت: اسکوچیچ شش روز پس از اخراج به عنوان سرمربی تیم ملی ایران بازگشت!

سایت Tportal کرواسی نیز عنوان کرد: اسکوچیچ که شش روز قبل از این سمت کنار گذاشته شده بود با تغییر نظر مدیران فدراسیون فوتبال ایران به‌عنوان سرمربی تیم ملی این کشور به کارش ادامه خواهد داد.

پیش از کمیته فنی فدراسیون فوتبال ایران به دلیل باخت به الجزایر با نتیجه 2 بر یک و همچنین نارضایتی عمومی در میان بازیکنان تصمیم به برکناری اسکوچیچ گرفته بود. تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 با تیم های ملی آمریکا، انگلیس و ولز رقابت خواهد کرد.

دیدگاه تان را بنویسید