حمایت تمام قد فدراسیون از اسکوچیچ: با هرگونه بی‌انضباطی و بداخلاقی برخورد می‌کنیم!

فدراسیون فوتبال با اعلام حمایت از کادر فنی تیم ملی، درباره شرایط موجود موضع گیری کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پس از اینکه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال صبح امروز تشکیل جلسه داد و احسان اصولی به‌عنوان سخنگو اعلام کرد دراگان اسکوچیچ به کارش در تیم ملی فوتبال ایران ادامه خواهد داد، اکنون فدراسیون فوتبال نیز در بیانیه‌ای به حواشی اخیر واکنش نشان داده است.

در بیانیه فدراسیون فوتبال که مثل قبل به جزئیات حواشی پیش آمده برای تیم ملی و صحبت‌های بازیکنان اشاره‌ای نشده، آمده است که باید حمایت همه جانبه از تیم ایران صورت بگیرد.

فدراسیون فوتبال ضمن تایید خبر حمایت از کادر فنی تیم ملی بیانیه‌ای به شرح زیر داده و از برخورد با افرادی که بی‌انضباطی و بداخلاقی خواهند کرد، خبر داده است:

«با عنایت به موضع‌گیری‌های مکرر قبلی فدراسیون فوتبال مبنی بر حمایت کامل از کادر فنی تیم ملی و با توجه به نتایج قابل قبول تیم ملی که محصول هم‌افزایی و تلاش مشترک بازیکنان، کادر فنی، فدراسیون و حمایت‌های مجموعه حاکمیت جمهوری اسلامی ایران بوده، هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بار دیگر بر حمایت همه جانبه از کادر فنی تیم ملى تاکید نموده و بر این اساس همکاری دو طرف همچنان استمرار خواهد داشت.

بدیهی است فدراسیون فوتبال از این پس با هرگونه بی‌انضباطی، بداخلاقی و ایجاد شکاف و اختلاف در تیم ملی در هر سطحی با قاطعیت و مطابق قوانین و مقررات برخورد خواهد کرد.

بر این اساس در آستانه بازی‌های مهم جام جهانی قطر از همه هواداران پرشور فوتبال ایران، اصحاب رسانه، پیشکسوتان و همه کسانى که دل در گرو اعتلای پرچم پر افتخار جمهورى اسلامی ایران دارند، تقاضا داریم در جهت همبستگی و اتحاد بیشتر در تمام ارکان تیم ملی حداکثر همراهی و همدلى را داشته باشیم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید