واکنش ستاره جدید لیورپول به اعتراضات؛ هیس! + عکس

ستاره جوان و اروگوئه‌ای تیم لیورپول، نسبت به انتقاداتی که از او می‌شود واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ در حالی که بسیاری پیش بینی می‌کردند "داروین نونیز" ستاره فصل قبل بنفیکا از همان روز نخست در ترکیب لیورپول نیز خوش بدرخشد، این ستاره جوان اروگوئه‌ای در دو بازی تدارکاتی برای قرمزهای آنفیلد عملکرد خوبی به نمایش نگذاشت. این موضوع اعتراض هواداران لیورپول و مورد تمسخر قرار گرفتن توسط هوادران رقبا را در پی داشت که نهایتا ستاره اروگوئه‌ای تیم کلوپ را وادار به واکنش کرد.

ورزش سه نوش: نونیز در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به جمع بازیکنان لیورپول ملحق شد تا پس از درخشش در بنفیکا، به یکی از مهره‌های کلیدی یورگن کلوپ در آنفیلد تبدیل شود. با این حال شرایط تا این جا برای این بازیکن و لیورپول خوب پیش نرفته و همین موضوع باعث ناراحتی و نگرانی بعضی از هواداران لیورپول و البته مایه تمسخر هواداران تیم‌های رقیب شده است. 

داروین نونیز

انتقال 100 میلیون یورویی این ستاره اروگوئه‌ای به نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر باعث شده که سطح انتظارات از او بسیار بالا باشد و همین کار این بازیکن را سخت کرده است. او در اولین بازی دوستانه این فصل برابر منچستریونایتد که با شکست لیورپول همراه بود فرصت گلزنی بسیار خوبی داشت که نتوانست از آن استفاده کند. این بازیکن در نیمه دوم به میدان رفت اما پس از نمایش ضعیفی که نشان داد پس از تنها 30 دقیقه از زمین بازی بیرون کشیده شد. 

این روند در بازی دوم برابر پالاس هم تکرار شد و او نتوانست حتی گوشه‌ای از درخششی را که پیش از این در بنفیکا داشت، تکرار کند و با تمسخر بسیاری در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد. نونیز شب گذشته تصویری از بازی برابر پالاس در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و از دو شکلک دعوت به سکوت و اشاره به گوش استفاده کرد تا به نوعی منتقدانش را به سکوت فراخواند. 

این در حالی است که یورگن کلوپ هم پیش از این نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و گفته بود که نگران واکنش شبکه‌های اجتماعی به این بازیکن 23 ساله نیست و عملکرد او را پس از تنها دو بازی قضاوت نمی‌‎کند.

دیدگاه تان را بنویسید