رکورد زنان سیرجانی‌ در ترکیب تیم ملی فوتبال!

هشت بازیکن تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان روز گذشته در ترکیب تیم ملی ایران به میدان رفتند و هر پنج گل تیم ملی را به ثمر رساندند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، زنان سیرجانی شب گذشته رکورد جدیدی زدند و هشت نفر از یازده مل پوش تیم ملی ایران را تشکیل می دادند و توانستند پنج گل تیم ملی فوتبال را مقابل تاجیکستان به ثمر برسانند.

افسانه چترنور (۲گل) هستی فروزنده (۲گل) و ملیکا متولی (۱گل) برای تیم ملی در این مسابقه به ثمر رساندند که در پایان بازی نیز ملیکا متولی به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شد.

اتفاق جالب توجه در این مسابقه حضور هشت بازیکن از تیم شهرداری سیرجان نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در ترکیب تیم ملی بود که در تاریخ فوتبال ایران بی سابقه بوده است.

این اتفاق در حالی رقم خورد که تیم خاتون بم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در اردوی آماده‌سازی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و به همین دلیل بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار نداده است.

گفتنی است مریم جهان نجاتی سرمربی تیم شهرداری سیرجان نیز به عنوان دستیار مریم آزمون هدایت تیم ملی را بر عهده دارد و این انتصاب باعث افزایش تعداد ملی پوشان تیم شهرداری سیرجان شده است.

در حال حاضر تیم ملی ایران با کسب ۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به ازبکستان در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد و در گام بعدی این تورنمت روز یکشنبه ۲۶ تیر ماه به مصاف ترکمنستان خواهد رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید